Am fost cu ea. Chiar am văzut multe , îmi pare bine că am avut parte de o asemenea experiență . Dar am mai înțeles ceva. DACĂ TOT SUSȚIN EU, ORI VREAU SĂ CRED ASTA, CĂ ȚIN LA EA MAI PROFUND, de ce m-am uitat la alte fete ?! Adică, asta arată ceva despre sentimentele mele . Că mă însel, că trebuie să mă opresc. Am gresit , dar tot greșesc și acum . FAȚĂ DE V! POATE SITUAȚIA LUI E DIFERITĂ . CE TOT FAC ȘI EU ? Am văzut, mi-am dat seama ce mult țin la ea :
-La ce te gandești ? Ești așa tăcut.
Mă întreabă și arunc o privire spre aceasta . M-am oferit să o ajut cu trolerul . IAR ea a vrut să se ocupe de ghiozdan :
-Mai devreme, chiar și faza din baie .. .
-De aceea nu ai mai scos un sunet ? TOT ACOLO EȘTI ?
Pare ea uimită și dau din cap :
-Trebuie să lămurim asta. Înainte să intrăm.
-Nu cred că mai este nevoie . Nu s-a întamplat nimic. ÎN PLUS, nu sunt proastă. ADICĂ NU MAI SUNT NAIVĂ CA ÎN TRECUT . AI IMPRESIA CĂ NU AM OBSERVAT ?
-Mai precis, ce ai observat ?
O întreb ca să fiu sigur că s-a prins, iar ea se opreste din mers încruntată :
-Faptul că te uitai cu interes la altele !
-Și ce simți acum ? ADICĂ, ESTI FURIOASĂ DIN CATE REMARC. Dar, altceva ?
- Nu pot să cred ! Poate eu am avut problema cu fostul, dar tu ? Chiar nu puteai să te porti mai sincer de atat ?
-Ești rănită ? Doar spune-mi că nu ai fost așa afectată ! Nu trebuie să suferi din cauza mea .
-Doar să nu mai vorbim despre. Poate am fost confuză și am rătăcit mai devreme , recunosc . DAR ASTA NU TREBUIE SĂ SE REPETE . CE-AM PĂȚIT CU FOSTUL, POȚI SĂ NU FACI ȘI TU ASTA ?! TE ROG !
-Nu o să fac nimic . Vreau să nu existe probleme intre noi și nici tensiuni .
-E atat de usor ? DE CE AI MAI REACTIONAT IN ACEL MOD ? Pot să te intreb un lucru?
-Nu mă întreba, nu vreau să mai deschid subiectul !
-Tu întelegi ce simti ? CE TRĂIESTI ADICĂ .
-Nu asta e ceea ce mă interesează . Să revenim la Tae . PENTRU EL CE SIMTI ? Cu el e altă situatie !
-Crezi că pot să mă întorc la TAE, să mă port de parcă nu s-a intamplat nimic ? !
Tună ea iritată și ridic din umeri cu toate că nu e amuzant :
-Nu s-a intamplat ! Sunt sigur că o să inteleagă. În plus eu m-am retras !
-Dacă nu ai suferit din dragoste, nu ai habar cum este .
-Am suferit și eu . CHIAR DACĂ NU M-AM IMPLICAT SERIOS ÎNTR-O RELATIE .
-Să te cred ? pufneste ea pe un ton sec. Să vedem ce le vei spune lor !
-Sunt sigur că dorm acum . Ori isi fac de lucru . DOAR NU CREZI CĂ O SĂ NE ASTEPTE RM IN FAȚA USII ? zic eu plictisit.
-Trebuie să intri fără să te prindă cu mine. Caută și tu un geam deschis !
-Nu fac asta . O să găsesc eu o scuză .
-Nu, te rog , nu ! Poți să asculti măcar o dată ? Nu vreau să afle TAE că ai fost cu mine pană la ora asta ! Cine stie cum o să se simta ? Nu vreau să sufere !
YOU ARE READING
Inimi ce iubesc
FanfictionAi apărut cand nu mă așteptam și mi-a plăcut . Cum poți să-mi ceri acum, să te uit?!