sonunu bulmaya çalıştıkça dahada uzayan bir labirent gibisin

45 6 1
                                    

hayat tesadüflerle doludur. En olmadık zamanlarda sena hiç istemediğin bir şey vererek onunla yetinmeni ister. İşte benimde böyle bir şey Berk ile aynı sınıfa düşmek hayattan isteyeceğim en son şey ama oldu. Şu anda Berk tam arkamda oturuyor ve ben bundan rahatsız oluyorum ve neden rahatsız olduğumu bilmiyorum.hoca derse geçti bende tam kendimi derse veriyordum ki arkadan bir not masama düştü. Arkamı döndüğümde Gamzenin bana bakarak güldüğünü gördüm. Notu açtım. Ve notta aynen şunlar yazıyordu talih kuşu tam arkanda duruyor... notu yırtıp hemen çantama attım ama nafile artık derse odaklanamıyordum. Gerçekten benle Berk denen bir şey olur mu acaba. Yok canım daha neler. Bu düşünceler içinde zil çaldı ve hep birlikte kantine indik.(Hep birlikte dediğim ben,Gamze,İdil,Ve tabi ki Sinan çünkü İdil ile Sinanı barıştıracaz.) ya Allah aşkına İdil şu yaptığın şey saçmalıktan başka bir şey değil yani Sinan diyor ki ben seni seviyorum yani bu anlamsız inadın neden merak ediyorum?                                                       Ya selin bilmiyorum anladın mı? Bende Sinanla barışmayı çok istiyorum ama onları öyle görünce çok zoruma gitti.                                                                                                                                                                     Seni anlıyoruz İdilcim ama bu kadar büyültmene gerek yok. Bak Mert şimdi Sinanı da alıp gelecek lütfen bir kargaşa çıkartmayın ikinizde özür dileyin bitsin bu kavga bak yazık ediyorsunuz kendinize dedi Gamze. Tam o anda Sinanla Mert girdi kantine. Sinan İdilin yanına bir sandalye çekti ve oturdu.                                                                                                                                                                      İdil ben senin öyle bir tepki vereceğini düşünmedim eğer bilseydim yapmazdım öyle bir şey gerçekten. İdil ben seni çok seviyorum ne olur bırakma beni.                                                                            Eee Sinan bende suçluyum sen sadece kendini suçlama bende özür dilerim sizi öyle görünce ne yapacağımı şaşırdım. Seni o an dinlemeliydim ama ben onun yerine ortalığı zelzeleye verdim sende beni affet bende özür dilerim.                                                                                                                            Kızım ben sana hiç kızmadım ki be tontiş yanaklım benim.                                                                                Ya siz barıştınız ya yemin ederim ben ölsem de gam yemem. Yani Sinanı buraya getirene kadar anam ağladı. Bey efendi yeni gelin nazı yapıyordu. Yok ben İdilin yanına gidemem yok o bana çok kızgın yok şudur yok budur. anam ağladı yani.                                                                                                Ya ne yeni gelin nazı oğlum bir sus kızlar var burada.                                                                                            hahaha ya Sinan alemsin yemin ederim. Ha bu arada şu sınıfa yeni gelen Berk çok yakışıklı değil mi ya? dedi Gamze.                                                                                                                                                                püff çüş orada bir dur kızım  ne Berk i ne yakışıklılığı senin için sadece ben varım benim tatlı Juliet im.                                                                                                                                                                                    Ooooo bizimki fazla romantizme bağladı dedim.                                                                                                    ya bırakın onu bunu da şu yeni gelen çocuk Berk midir nedir benim onu hiç gözüm tutmadı  onu                                                                                                                                                                            Aynen abi o ne öyle ben Erk İzmirliyim yani biz ne yapalım senin nereli olduğunu adını söyle otur yerine yani.                                                                                                                                                                                Ya bir şey diyeceğim siz Berk i kıskandınız mı?                                                                                                              Ya yok kızım ne kıskanması biz bizim kızlara yürür falan diye dedik.                                                              Yani pes size çocuk aynı anda hem Gamzeye hem de İdilemi yürüyecek Allah aşkına dedim.             Ya Selin biz ne gördük sana bir anlatsak aklın durur. dedi. Sinan                                                                    Ya Allah aşkına ne gördünüz bir anlatsanıza dedi Gamze.                                                                                    Mert oğlum sen dünkü maçı izledin mi? Hakem nasıl haksızlık yaptı.                                                            Aynen oğlum hem zilde çalmak üzere hadi biz sınıfa doğru uzayalım.                                                          Hadi hadi çabuk gidelim Sinan kalk.                                                                                                                              Ya ne kadar minnoşlar değil mi?                                                                                                                                      Aynen ya kıyamam ben onlara.                                                                                                                                        Gamze İdil ve ben biraz daha konuştuktan sonra sınıfa gitmek için merdivenlere yöneldik. Tam merdivenlerden çıkıyorduk ki ceketimi kantinde unuttuğumu hatırladım ve kızlara onların gitmelerini bende ceketimi alıp sınıfa geleceğimi söyledim. Tam kantine giriyordum ki Berk tam karşımda merdivenlere doğru geliyordu. Yani nasıl desem yüzünde böyle çok büyük bir hayal kırıklığı ya da hüzün mü desem bilemedim? Ama en çokta 'ÇARESİZLİK' vardı yüzünde. Bir an olsun gözlerimiz buluştu ve ben o anda an anladım ki Berk bu hayatta merhameti sevgiyi ve şevkati hiç hissetmeden içinde büyük bir öfke ile büyümüş olan insanlardan.                                                                                                                                         

SENSİZ BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin