BÖLÜM 1

94 1 0
                                    

Not:Multimedia Vera'nin partiye giderkenki hali.
"Hadi anne geç kalıyorum!" merdivenlerden seslendim. Makyajımla uğraşmaktan giyinmeye sıra gelememişti. Annemin getirdiği dantelli gri elbiseyi saçlarımı bozmamaya özen göstererek giydim. Aynada kendime baktığımda ortaya çıkan görüntüden hoşnuttum. Bizimkilerle kutlayacaktık bu seneki yılbaşını. Geç kaldığımın farkındalığıyla aşağı indim hızlı adımlarla. Annem klasik olarak yılbaşı yemeğini hazırlıyordu. Yine tüm aile bizde toplanacaktı ve ben ilk kez yılbaşını arkadaşlarımla geçireceğim için çok heyecanlıydım. Annemi öpüp yola çıktım.

İstanbul trafiğinde, özellikle yılbaşında, 45 dakikada gideceğim yere varmak bir şanstı benim için. Bizimkilerin hepsi oturmuştu masaya. Tek tek hepsini öptüm, Yosun, Ayşegül, Ceylin, Kerem, Zeynep, Burak ve Ali. "Vera çok güzel olmuşsun!" diye çığlığı kopartan Yosun'a sarılıp yerime geçtim ben de. Masada herkes çok şıktı.

Masada otururken tüm yılın dedikodusunu yaptık, herkes kahkahalara boğuldu. Gecenin kalanında masada oturan tek kişi bile kalmamıştı, herkes deli gibi dans ediyor, içiyordu. Ara sıra masaya dönüp devamlı telefonuyla uğraşan Ayşegül dikkatimi çekiyordu çünkü tüm arkadaşları burdaydı. Kimle konuşuyor olabilirdi ki? Naptığını anlayamadığım için boşverdim daha sonra sonra sormayı aklıma not edip. Saat 11'e yaklaşınca restorandan çıkmaya karar verdik. Yürüyerek yakındaki bir gece klubüne girdik. Kerem Yosun'la bana birer içki kapıp geldi. Ceylin ve Ayşegül de gülerek yanımıza geldi, onlar çoktan sersemlemişti alkol yüzünden.

Gece hiç bitmesin istiyordum, hiç bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyordum. Derken soluma bir döndüm ve gördüğüm manzara beni şoka uğrattı. Eski sevgilim Berke biriyle öpüşüyordu. Dikkatlerini çekmek istedim ve yüksek sesle gülerek ben de Ali'ye yapıştım. Dikkatini çekmiş olmalıyım ki bize doğru bakıyorlardı geri çekildiğimde. Hala gülmeye devam ediyordum sarhoş gibi. Yosun ve Ayşegül beni kenara çekti.

"Vera naptın sen? İyi misin?" dedi Ayşegül.

"İyiyim iyiyim, bakıyor mu göremiyorum. Söylesene Yosun Berke napıyor?" dedim heyecanla.

"Tam buraya gelecekti ki yanındaki kız durdurdu. Lütfen olay çıkartmayın ya." dedi kızlar. Haklıydılar. Omuz silkip hava almaya çıktım.

On, dokuz, sekiz, elimde bardakla gökyüzüne bakıyordum, üç, iki, bir, sıfırrr! Tam havaifişekler patlamadan önce küçük bir dilek savurdum.

"Lütfen bu yıl karşıma beni çok seven biri çıksın..." Arkamı döndüğümde Ayşegül kapıda duruyordu.

Yanlış Yıldıza DilerkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin