BOLUM 2

221 1 0
                                    



Sabah baş ağrısıyla uyandım. Hala uyumakta olan Yosun'u dürttüm. Hala uyanmak bilmiyordu. Herkes leş bir şekilde uyuyordu. Elimi yüzümü yıkarken dün geceyi düşündüm, çok güzeldi. Hayatımda en geçirdiğim en güzel yılbaşıydı. Odaya döndüğümde Yosunlar uyanmış hazırlanıyorlardı. Hangover'ın arkasından kahvaltı yapmak için Yeniköy'e gidecektik. Dün gece çok sarhoş olup eve zor dönemeyeceğimiz için Yosun'larda kalmaya karar verdik. Ailesi yılbaşı için yurtdışına çıkmıştı.
La vie en rose'da masamıza oturduk. Ayşegül'ün yanına oturmak istedim dün biraz ilgilenemedim onunla.
"Vera dedikodular sende hadi başla." diye atıldı direk.
Ayşegül sarhoş olmayı pek seven biri değil. O yüzden böyle olaylar ona biraz ters.
"Biliyorsun işte, Berk'i gördüm. Biri vardı yanında ben de sinir oldum Ali'yle öpüştüm." Ali'ye gülümsedim, bunu yanlış anlamayacağından emin olmak istiyordum, ne de olsa çok yakın arkadaşım.
"Şaka gibi ya, inşallah görmüştür sizi." dedi Ayşegül.
"Bilmiyorum." Sipariş ettiğim pancake'im gelmişti. Bir parça ısırırken Ceylin'e baktım. Sigara yakıyordu.
Ayşegül'le beraber geçen yılın bütün dedikodusunu yaptık. Herkes gruplaşmıştı. Kerem ve Ali bir şey hakkında tartışıyorlardı. Yosun telefondaydı. Ceylin'le biz de Ceylin'in sigarayı bırakıp bırakamayacağını konuşuyorduk. Sonuç bırakamayacağı çıkınca hepimiz güldük.
Konu dönüp dolaşıp Berke'ye geldi. Berkeyle yaklaşık bir buçuk yıl beraberdik. En güzel günlerimizi birlikte geçirmiştik, sonu ne kadar kötü bitmiş olsa da benim için hala güzel anılardı. Ailelerimiz bile tanışmıştı ama Berke bazen oldukca bencil olabiliyordu ve iliskimizi asil bitiren sorun da buydu.Tamam bende belki dunyanin en iyi insani degildim ama Berke dunyada kendinden baska kimseyi sevemeyen bir insandi ben bunu gec ogrenmistim ve sonunda canim cok yandi bir daha boyle bir seyin basima gelmemesi icin kendimi herkesten uzaklastiriyordum.Onu unutmaya calisiyordum ama her zaman aklimin bir kosesinden cikmiyordu.Eger hala cikiyor olsaydik 16 Ocakta 2. Yil donunumuzu kutluyor olacaktik bunun aklima gelmesiyle gozlerimin dolmasi bir oldu.Bunu fark eden Aysegul "Vera iyi misin?" dedi hemen mutlu bir yuz ifadesi takinarak "Tabikide cok iyiyim canim" dedim.Aysegul hala supheyle bakiyordu ve bana gozlerini devirerek "Yine mi Berke?" dedi bende "Sacmalama" dedim cunku artik kimsenin canini bu konuyla sikmak istemiyordum.Ozellikle de Aysegul'u cunku tam 5 ay once iki yildir ciktigi sevgilisi Arda bir trafik kazasinda hayatini kaybetmisti ve bu travmayi Aysegul hala unutmaya calisiyordu.O kazayi benide etkilemisti cunku Aysegul ve bende o arabadaydik .Ardayla ben feci sarhostuk o kaza anini ve o gunu hala tam olarak hatirlayamiyordum cunku doktorlarin dedigine gore kaza anindaki sok yuzunden o gunu unutmustum.Ama getirdigi acilar tarifsizdi.
Bu tatsiz anilari aklima getirmemek icin Yosun'a baktim.Dusunceli gorunuyordu .Nedenini merak ediyordum ama simdi sormak uygun olmayabilir diye sonra sormaya karar verdim.Keyifsiz bir sekilde sigara iciyordu bende dayanamayip icmeye basladim.Kerem oldukca sikilmis gorunuyodu ve "Artik kalkalim mi?" dedi bizde dedigini onayladik ve hesabi istedik.Kalkarken sanki hepimizin cani sikkin gibiydi.Birbirimizle elvedalasip ayrildik.Taksiye bindim ve eve gittim yol boyunca Berke'yi ve Arda'nin olumunu dusundum.Icimde sanki cok kotu birsey olacakmis gibi bir his vardi.Eve vardigimda apartmanin onunde Berke'yi gordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yanlış Yıldıza DilerkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin