Yorulmuştum artık ,
Bitmiştim belki de ,Aden KÜL
Yol da yürürken bir anda telefonun çaldı elimi cebime sokup telefonumu çıkardığım da annemin aradığınï gördüm .Telefonumu açıp konuşmaya başladık .
- Efendim anne?
- Nerede kaldın bebeğim ?
- Deniz kenarındaydım anne .
- Tamam bebeğim geç kalma acele et birazdan baban gelir .
- Tamam anne geliyorum . Var mı bir isteğin ?
- Yok bebeğim .Görüşmek üzere .
- Görüşmek üzere.
Annemle konuşmam bittikten sonra . Her hangi bir markete girip abur cubur almaya karar verdim . Markette işim bittikten sonra aldıklarımı ödeyip marketten çıktım . Biraz daha yürüdükten sonra eve geldim .Bahçe kapısına girdikten sonra eve doğru ilerledim . Zile basıp annemin kapıyı açmasını bekledim . Hemen kapı açıldı .
Merdivenlerden çıktıktan sonra tekrar Zile bastım ve annemin güler yüzüyle karşılaştım . Eve girip poşetleri anneme verdim.
- Hoşgeldin meleğim .
- Hoşbuldum sultanım .diyip yanağını öptüm . Annem gülerek mutfağa iletken ben de lavobaya ilerledim .Ellerimi ve yüzümü yıkadıktan sonra havluyla ellerimi ve yüzümü kuruladım . Lavobodan çıkıp odama girdim . Üzerimi değiştirip eşofman altımı ve üzerine bir tişört giydim . Telefonumu şarja takıp odana çıktım. Mutfağa ilerleyip anneme yardım edip edemeyeceğim hakkında soru sordum annem den "teşekkür ederim ama gerek yok" cevabını alınca oturma odasına girip televizyon izlemeye karar verdim . Televizyonu açınca karşımda çıkan filmi izlemeye başladım.
***
Zil sesini duyunca kapı açmak için oturduğum yerden kalktım .Kapıyı açınca babam geldiği için mutlu oldum .
- Hoşgeldin babacım.
- Hoşbuldum minik kızım. diyip anlımı öptü . Hafifçe tebessüm edip babamın elindeki dosya çantasını aldım. Anlaşılan bu gün babam evde de çalışacak diye geçirdim içimden . Babam içeriye girince kapıyı kapatıp tekrar televizyonun başına geçtim .
***
Annemin bağırış sesiyle uyandım.
- Aden meleğim hadi uyan artık akşam oldu yemek yiyeceğiz .diye bağırıyordu .
- Tamam anne geliyorum diyip yattığım yerden kalkıp televizyonu kapatıp mutfağa geçtim . Masaya bakıp eksik olan malzemeleri koyup ben de babamın karşısına oturup annemin yemekleri servis etmesini bekledim . Annem yemekleri servis edip babamın yanına oturdu . Babam " afiyet olsun " diyince herkes yemeğini yemeye başladı. Zil çalınca masadan kalkıp kapıya koştum . Kapıyı açıp gelene baktım abim gelmişti.
Abimle aram bozuk olduğu için kapıyı açıp mutfağa doğru ilerleyip mutfağa girdim ve kaldığım yerden devam ettim yemeğime. Annemle babam neden aramız bozuk olduğunu bildikleri için ses etmediler . Abim de elini yıkayıp yanıma oturdu.
- Hoşgeldin oğlum .diyip masadan kalkıp abime de yemek servis etmeye başladı .
- Hoşbuldum kraliçem .diyip anneme göz kırptı . Sinir şey . Tabağım bitince masadan kalktım.
- Elinize sağlık kesenize bereket. Diyip mutfaktan çıktım . Lavoboya girip ellerimi yıkayıp odama geçtim . Çalışma masama oturup biraz ders çalışmaya karar verdim.
****
Kafamı kitaptan kaldırdığım da saatin 11 olduğunu fark ettim iyi bir iş çıkarmıştım Ödül olarak kitap okumaya karar verdim . Kitaplığıma gidip "Yaşlı adam ve Deniz " kitabımı alıp okumak için yatağıma ilerleyip oturdum .Tam kitabın kapağını açacakken gelen bildirim sesi ile kitabımı kucağıma bırakıp yatağımın yanındaki küçük çekmecemin üstündeki telefonuma uzanıp telefonumu açtım . Mesaj okuldan Sinan dan gelmişti bu çocuğu sevmiyordum ya neden mesaj attı ki . Mesajı açıp okumaya başladım
Gönderen : Sinek
Aden seninle yarın .....Cafe de buluşmak istiyorum sana söylemek istediğim şeyler var .
Allah ' ım ya kaç kere reddedeceğim bu çocuğu.
Gönderilen : Sinek
Hayırrrrr ! !!! Eğer ısrar edersen abime derim seni .
Yazıp gönderdim biraz bekledikten sonra mesaj gelmeyeceğini anlayıp telefonu kapatıp uyumaya karar verdim. Pijamaları mı giyip yattım .
________
Evet arkadaşlar merhaba bu yeni romanım herkesi buraya beklerim .İlk 7 beğenene diğer bölüm itaf edilecektir .Hepinizi seviyorum ....😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elma şekeri ve Galata kulesi
Roman pour AdolescentsBen elma şekeriyim o ise Galata kulesi .