Cei doi aproape au ajuns la sediu, Jimin continuând să îl privească confuz pe prietenul său ce murmura cuvinte greu de inteles si zambea fericit, am putea spune.
"Tae, ce se intampla?" se decise sa întrebe blondul.
"Jimin! Uite, nu cred ca vei înțelege, dar cred ca stiu cum sa rezolv cazul!" spune Taehyung privind atent la drum. Fiind noapte vizibilitatea era redusă si chiar dacă nu circulau multe mașini la acea oră, șatenul prefera sa meargă încet și să ajungă în siguranță.
"Cum adică cazul? Nu erau mai multe?" intreaba confuz blondul.
"Vei intelege cand iti voi arata. Vei vedea!" îi răspunse el repede.
Restul drumului fusese unul liniștit, fără intrebari si răspunsuri, doar muzica de la radio se auzea slab în mașină. Era o liniste confortabilă în care Jimin se gândea despre ce vorbea prietenul său, iar Taehyung punea cap la cap si ultimele detalii.
Ajunseră într-un final la sediu, șatenul grabindu-se sa intre in clădire cu Jimin in urma sa. Urcară repede scările până la biroul cel mai mic, unde își ținea dosarele. Descuiase repede usa, grabindu-se sa isi aprindă calculatorul si sa isi ia dosarele. Se așeza pe scaunul sau, facandu-i semn celui mare sa se aseze in fata sa. Jimin îi urma comanda, privind curios la șatenul ce citea printre rânduri fișele celor dispăruți.
"Stiam eu!" exclama brusc Taehyung, facandu-l pe Jimin sa tresara surprins. Șatenul isi ridică privirea spre monitor, începând sa tasteze ceva, apoi îl privi pe blondul ce inca îl analiza confuz. Întoarse monitorul, având o listă cu profilurile unor persoane, spre cel mare, impingand dosarul spre el.
"Priveste! Toti au o legătură. Cred ca avem deaface cu un criminal în serie sau cam asa ceva. Oricum, priveste!" spune el, punandu-si degetul pe pagina la care era deschis dosarul.
"Toți cei dispăruți au varsta de 22 de ani, au invatat la doua licee diferite din Coreea_" începu șatenul sa explice dar fu oprit de vocea curioasă a prietenului său.
"Dar, disparitiile nu au loc în Incheon?"
"Nu toate. Priveste! Două dintre ele au avut loc în Seoul, dar cum majoritatea au fost in Incheon s-a omis acest detaliu. Si uite! Numele lor de familie este Park, iar prima silabă din numele lor este Ji..." explica șatenul privind serios spre prietenul său. Jimin isi ridică privirea, o urma de teama si confuzie putând fi citită în ochii săi. "Acum...uite! Am cautat lista tuturor elevilor ce au invatat la Korean Arts High School si la Daegu Science High School, cum acestea sunt cele două licee frecventate de victime. Am selectat o listă cu cei al cărui profil se potriveste cu datele pe care le am, si ghici ce? Toti disparutii apar aici, în ordinea vârstelor." explica Taehyung privind îngrijorat spre blondul din fata sa.
Chiar cand voia să continue, o bătaie în usa îl întrerupse. Spuse un intra sec, ca de fiecare data, aruncând alte priviri peste dosarul din fata sa.
Cand usa fu deschisă, un brunet destul de scund isi făcu apariția, tinand în mâini niste fișe.
"Bună seara! Ma scuzati ca va deranjez, dar am vazut ca ati venit de ceva vreme si nu am vrut să aștept până mâini dimineata sa va dau vestea." spuse cel abia venit cu un oftat, primind o aprobare scurtă de la saten. "Avem un nou caz." spune el apropiindu-se de birou, lăsând foile pe suprafața maronie.
Șatenul isi uni sprâncenele intr-o încruntare, luând foile si inspectandu-le atent.
Park Jisoo, 22 ani, Daegu Science High School, vazuta ultima dată în Incheon, ora 19:37.
Taehyung își ridică rapid privirea, murmurand un multumesc si privind cum respectivul face o plecăciune si părăsește încăperea. Jimin îl privea confuz, așteptând ca cel mai mic sa spuna ceva, dar se pare ca așteptarea dura mai mult decât crezuse. Taehyung doar privea în gol, tinand strâns foile în mâinile sale.
"Esti bine?" intreaba într-un final blondul, privind îngrijorat la prietenul său. Deobicei Taehyung era vesel si energic, dar stia ca atunci când venea vorba de munca lasa toată distracția si se concentra asupra a ceea ce are de facut, dar acum îl cam speria, neștiind ce se intampla cu el.
Șatenul doar murmură un da, scuturandu-si capul si lasa foile în dosar. Se grăbi să puna mana pe tastatura, începând sa tasteze rapid.
"Am suprapus cele două liste, si uite... disparitiile sunt exact în ordinea asta." spune el, întorcând monitorul pentru ca celălat sa poata vedea. Șatenul continua sa isi muște buza stresat, privind spre cel din fata sa ce isi trecea repede ochii peste toate numele, oprindu-se brusc.
"Pana acum a ajuns până aici, la Park Jisoo, la un interval de câteva zile fata de ultima dispariție...iar urmatorul esti tu, Jimin!" spune stresat cel mic, privind la prietenul său.
[n/a] : a trecut o eternitate de la ultimul update, știu și îmi pare rău :(
de aici lucrurile se complică, atât vă spun 😌
also, am schimbat puțin numele ca să se potrivească mai bine cu tema cărții (veți vedea în capitolele urmatoare) :)
Sper că va plăcut ❤💕
păreri? întrebări?
• take care and stay healthy! love u❤
CITEȘTI
𝙘𝙧𝙞𝙢𝙞𝙣𝙖𝙡 𝙗𝙪𝙣𝙣𝙮;𝙩𝙠
Fanfiction𝐂𝐑𝐈𝐌𝐈𝐍𝐀𝐋 𝐁𝐔𝐍𝐍𝐘 | ᵍᵍᵘᵏᵗᵃᵉ ❝ "Acum nu mai scapi! Te-am adus exact unde am vrut!" exclamă castaniul sigur pe el. " Oh nu, iubire. Eu te-am adus unde am vrut!" spune brunetul ranjind. ❞ ____ 𝐠𝐠𝐮𝐤𝐭𝐚𝐞 ©𝐭𝐠𝐤_𝐞𝐧𝐭𝐡𝐮𝐬𝐢𝐚𝐬𝐭【2019...