3.

25 19 30
                                    

  

      Söylediğim gibi çarşamba bölüm atıyorum ve eğer bir aksilik çıkmazsa belki akşama bir sürpriz daha yapıp bölüm atabilirim.

    Keyifli okumalar ❤🖤

Belkide bugün hayatımın en saçma günüdür.Karşımda nefes almadan kesintisiz saatlerdir konuşan kuzenime ve yıllardır bana aşık olan ancak tiksindirici derecede yılışık olan Ilgaz'a bakıyordum .Benim anlamadığım nokta neden anlatacakları hiç bitmiyordu kaldı ki Nur bu kadar gevezede değildi.Yani bir durum dışında.

      Eğer gergin ve karşısındakinin kafasını dağıtmak istiyorsa şuanda da yaptığı gibi timsahların besinlerini nasıl parçaladıklarından yılanların  deri değişimine kadar saçma  sapan işime  nerde yarayacağı  hakkında  en ufak fikrimin olmadığı  bilgiler veriyordu.Başım  ağrımaya  başlayınca  sinirle "Aaaah yeter.Kesin sesinizi ya." bağırmamla ikiside aynı  anda sustuğunda  Nur sakince "Sakin ol kuzen." dediğinde  normal halime dönüp "Anlıyorum benim kafamı  dağıtmaya  çalışıyorsun ama lütfen  artık  sus başım  çatladı .Iyiyim ben üstesinden  geldim zaten tamam mı .Kırk  beş  gün  oldu artık  acımla  baş  etmeyi öğrendim . Uzatma.  Sabahtan beri saçma  sapan şeyler  anlattın  şimdi  bana ne olduda İngiltere'den geldin onu anlat.Ilgaz sen sus öldürürüm." deyince Ilgaz hemen koltuğa  sindi. Onun neden burda olduğunu da henüz anlamış değilim ama neyse.

Nur sakince "Ya kızım  babam tutturdu son senende buraya geleceksin özel  bir okulda okuyacaksın  diye yoksa paramı  keseceğini  söyledi el mecbur döndüm .Hem bence iyi oldu senide yalnız  bırakmamış  olurum." amcam her zaman Nur'a aşırı  düşkün  olmuştur .Durumları  o kadar aşırı  iyi olmamasına  rağmen  kazandığı  bütün  parayla Nur'u okutmaya çalışıyordu. Ama Nur'un da hakkını  yememeliyim her zaman dersleri yüksek ve okul birincisiydi.Amcamın  yüzünü  kara çıkarmıyordu .Başımı  sallayarak onaylarken "Anladım .Neyse benim işe  gitmem gerekiyor." dediğimde  bana gülerek "Ooo iş kadını  olmuşuz . Tamam bende geliyorum bütün  gün  seninleyim hem özledim  seni ya." Başımı  sallayarak kalkarken Ilgaz "Gonca gülüm  canımın  içi  bende geliyim mi?" ona ters bir bakış  atarken "Ilgaz çık  git beni delirtme." deyince başını  eğip  gitti.Bizde arabama binip şirkete  giderken Nur hala susmuyordu.

Ingiltere'de başına  gelen olayları  anlatıyordu .Nur'u cok severdim gerçekten  harbi bir kızdır  ama tek nefret ettiğim  huyu çok  gevezeydi. Aslında  bu kadar gevezede degildi ama ne olduysa artık  bilmiyorum çenesi  baya bir düşmüş .Şirkete  girerken Reyhan hanım  direkt kahvemi getirip programımı  ve yapmam gerekenleri söylerken  ikide Demirle buluşacağımı  öğrendim . Bugün onunla buluşamayacağım için iptal ettirirken . Başımı  sallayarak "Teşekkür ederim.Selim geldi mi?" başını  sallayarak "Evet efendim odasında. " dediğinde  onaylayıp  gönderdim .Nur kendini koltuğa  atarken "Vay be tam bir iş  kadını  olmuşsun .Gerçekten ." dediğinde  cevap vermeden bizim porenezköydeki arazimizi almak isteyen şirketin  dosyasını  incelemeye başladım .

Burayı  neden almak istiyorlar anlamadım  biz satmıyorduk ki. Satmayıda düşünmüyordum ama teklifleri oldukça  fazlaydı .Hatta finans müdürümüzle  konuştuğumda  arazinin iki katı  bir ücret  teklif ettiklerini söylemişti .Dosyayı  inceleyip kapatacakken ceonun ismi gözüme  takılınca  baktım  ki Görkem  Kordağ . Ahh şimdi  anlaşıldı .Demir'e inat benimle iletişime  geçmeye  çalışıyordu .Barda gördüğünde  ki bakışları  tavırları  Demir'in sevgilisi olduğumu  düşündüğünün  kanıtıydı .Reyhan hanıma  bu şirketle  görüşmek  istediğimi arayıp  söylediğimde  hemen ayarlamak için elinden geleni yapacağını söyleyip kapattı  .

G   Ö   Z   Y   A   Ş   I Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin