4.

41 19 3
                                    


        Dediğim gibi size yeni bir bölümmmm .  Aslında bunları tek bölüm olarak yazmıştım ancak bazı okuyucularım uzun yazmamı istemediler o yüzden bende iki bölüm şeklinde atıyorum.  Şuan küçük bir grubuz ama bu kitabı yarım bırakmaya niyetim yok isterse beş isterse on okuyucum olsun yinede bu kitabı yazacağım.

      Keyifli okumalar ❤🖤


    Çaresizlik bütün bedenime adeta tehlikeli bir tümor gibi yayılırken abimi bulacağımı söyledim ama nasıl yapacağım hakkında bir fikrim yoktu. Sıkıntı ile derin bir nefes alıp çantamı  alıp  gidecekken "Ben tanıyorum onu." Demir'in sesini daha önemlisi söylediğini duyduğumda  hızla  ona döndüm .Yanına  gidip kolunu tutarken "Kim?Kim o adı ne nerde bulurum." dediğimde  sakince "İsmi Kaan.Ömer Ali adında  bir mafyanın  sağ  kolu.Duyduğuma  göre  Ömer  Ali Kaan'ı sokak çetelerinin  elinden kurtarmış .Sonra da yanına  almış ." dediğinde  umutla "Nerde bulurum lütfen  bana yardım  et." Oydu işte daha da kesinleşmişti.

   Demir dikkatle beni inceleyerek "Masal mafyanın  yanına  gitmeyeceksin değil  mi?" Başımı  iki yana sallarken inandırıcı bir şekilde  "Hayır  gitmeyeceğim  sadece yerini bilmek istiyorum." dediğimde bir süre emin olmak istercesine beni süzüp adresi kâğıda  yazıp  elime verdi. Sakince "Gitmek istersen beni çağır ." dediğinde hızla başımla  onayladım . Acele ile çıkıp  eve gittiğimde  Nur'da şaşkına  dönmüştü .Yatağıma  yatıp  uyumuş gibi yaparken içim içime sığmıyordu.  Nur'un da odasına  gidip yattığını  duydum.

    Hızla  kalkıp  banyoya girdim ve sıcak  bir duş  alıp çıktım .Üzerime  siyah kotumu ve siyah kazağımı  giyip siyah ceketimi giydim.Sporlarımı giyip saçımı  at kuyruğu  yaptıktan  sonra çantama aile albümlerimizden  ikisini koyup sırtıma  taktım .Sakince yavaş  yavaş  evden çıktığımda  cidden oraya gitmeyeceğimi  düşündüklerine  inanamıyordum .Abimi yıllar  sonra bulmuşum  ve onu bulabileceğim  bir adres almışım  cidden gitmeyeceğime nasıl  inanırlar  anlamıyordum . Gerçi bu benim işime geldi .Abimi görüp  ikna etmeden bana rahat yok.

      Arabama atladığım  gibi Demir'in verdiği  adrese gittim.Arabadan inip etrafıma  bakınırken  buranın  büyük  bir çiftlik  evi olduğunu  anlamam bir kaç  dakikamı  aldı .Kapının  önünde  iki tane koruma bekliyordu ve evin etrafı  büyük  duvarlarla çevriliydi. Ne yapacağımı  düşünürken  birden ağzıma  bir el kapanıp  kenara çekilince  çığlık  atmayı  düşünemeden iki tane daha siyah takımlı  adam karşıdaki  ormandan geldi.Dönüp  Demir'e şaşkınca  bakarken elini hafifçe  çekip "Geleceğimi nerden biliyordun?" gülümseyerek  beni bırakıp gözlerime derin bir ifadeyle bakarken "Seni tahmin edemeyeceğin  kadar iyi tanıyorum .Başını  belaya sokacağın belliydi zaten." dediğinde kaşlarımı çattım.

Sakince üzerimi  düzeltip  "Demir bu benim meselem sen karışma  git lütfen." kaşlarını  çatarken  "Cidden mafyanın  evine gizli gizli girmene izin mi vereceğim .Kaldı ki abin olduğu  belli olmayan bir oğlan  için  çok  beklersin." dediğinde  sinirle "Bak seni tanıyorlar  anlamıyor  musun daha tehlikeli.Ben kendimi korurum merak etme.Bana yardım  etmek istiyorsan sadece buraya nasıl  girerim onu söyle  başka  bir şey  istemiyorum.Başıma  bir şey  geleceğinden  korkuyorsanda iki saat içinde  çıkmazsam  gir kurtar anlaştık  mı ?Lütfen  Demir anla beni." dediğimde  kararsızca düşünmeye  başladı .Yüzümde  rica eden bir ifadeyle beklerken "Offf tamam.Başıma  bela aldım  resmen.Gel benimle." dediğinde  gülüp  peşine  takıldım .

      Evin arka tarafına  dolanırken  burdaki duvarın  daha alçak  olduğunu  fark ettim.Sakince beni tutup "Bak şimdi  beni iyi dinle.Burdan indiğinde  ormanlık  alana gireceksin.Hiç dönmeden  dümdüz  git.Avluyu gördüğünde  saklan çünkü  orda bir sürü  koruma olacak.Tabi birde köpekler ." dediğinde  gözüm  korkuyla büyüdü . Sakinleştirircesine kolumu okşayarak  "Korkma bağlılar .Onlara görünmediğin sürece  sorun yok.Önüne  iki tane kapı  çıkacak  birisi büyük  kahverengi bir kapı  onun önünde  bir koruma mutlaka olur birde onun sol tarafında  siyah küçük  bir kapı olacak. O kapı  bodruma açılıyor .Ordan gireceksin.Anladın mı ?Salona girdiğinde  gitmemen gereken tek yer Ömer  Ali'nin odası .Biraz bekleseydin içerininde düzenini  öğrenecektim  ama beklemiyorsun ki?Çok  dikkatli ol tamam mı ?Iki saat değil  bir saatin var.Bir saati geçtiği  an girerim.Korkma sakin saçının  teline zarar gelmesine izin vermem." deyip alnımdan  öptü ve soru sormama fırsat  tanımadan  duvara çıkardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

G   Ö   Z   Y   A   Ş   I Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin