Gázos nap 2/1

122 9 2
                                    

Lili:

Amikor felszálltam a gépre csak vigyorogtam....HÁÁÁT... Elég kínos volt. Főleg úgy, hogy észre vettem, hogy amúgy én vagyok a legdagadtabb... Pedig így is fogytam egy csomót.

TaeMin:

... Hát.. Nagyon kínos ez a csend, szóval megtöröm.

- Amúgy.... Kit hogy hívnak? Kérlek mutatkozzatok be!

- Engem Laurának hívnak, 20 éves vagyok, és 48 kg

Lili:

... Atya ég!! A testsúlyunkat is meg kell mondani??

TaeMin:

Szép lány... Bár hozzám azért fiatal, és rettentő sovány...

- Engem Emmának  hívnak, 21 éves vagyok, és 52 kg.

Lili: Uram Atyám én vagyok a legöregebb is??! Hát ez már több mint gáz...

TaeMin: 5 év korkülönbség az nem rossz, bár nem valami szép..

Lili:

ÁH... Most én jövök?? Mit mondjak?

- Hát....öööh... Helló... Lilinek hívnak, és 23 éves vagyok..khhhhmmm...* Kínos      "köhögés"

- És ha szabad megkérdeznem.... Mennyi a testsúlyod?

- Hátt....a testsúlyom? Hátt...öhh... Tudod te azt!

- Én? Dehogy tudom. - nézett rám furcsán TaeMin, és közben éreztem, hogy elvörösödök.

- Dee....Jól tudod te azt!- miközben egyre kínosabbá vált ez a beszélgetés, a másik két lány próbálta visszafolytani a röhögésüket.

- De nem tudom...

- Hát...Szóval én...

- Szóval te?-kérdezett TaeMin, már egy kicsit türelmetlenül.

- Én....56 kg vagyok..

TaeMin meglepődve nézett rám.. Biztos arra gondolt, hogy milyen dagadt vagyok.

TaeMin:

Hmm... Nagyon belevaló lány.. Szép, és pont ideális az életkora.. Bár fogyhatna még egy kicsit.

* Kb. 1 óra alvás után

- Felkelni! Megjöttünk!- ordított Onew boldogan.

Hát ez lenne a 6. Rész, remélem, hogy tetszett, és ha igen, akkor csillagozzátok és kommenteljetek! ❤️

Lélekszem {Taemin ff.}Where stories live. Discover now