"Dün gece ne Ufuk?"
Ender elindeki oyun kolunu o kadar sıkı tutuyorduki eklem yerleri bembeyaz olmuştu.
"Şakasına yazmıştır Ender. Gerçekten ben bir şey bilmiyorum. Hem bu yaşta ne bu imalar?"
Yüzündeki gerginlik gitmiş tatmin olmuştu. O sırada telefonum yine titredi.
Yamuk Prenses: Ufuk kanka çok pardon Onur'a atıyordum ya.
Büyük bir oh çektim. Mesajı Ender'e gösterdiğimde o da rahatlamış görünüyordu. Kapı çaldığında anam gelip Enderlerin gitmesi gerektiğini falan söyledi. Vedalaşıp mutfağa geçtim ve artan yemekleri yemeye başladım.
~~~
(birkaç saat sonra)Dişlerimi fırçalayıp odama geçtim. Yatağıma oturup wattpad'den fanfic ve anonim hikayeleri okudum. Allah'a bana da bir anonim vermesi için dua edip uyudum.
Sabah kulağımı siken bağırışmalarla uyandım. Sabah sabah noluyordu aw.
Yatağımdan kalkıp saçlarımı düzelttim, aynada kendime bakıp odadan çıktım. Evde kimsenin olmadığını görünce kaşlarımı çattım ve balkona yöneldim. Aşağıya baktığımda annemi gördüm. Ender'in annesiyle oturuyorlardı. Ve...Ağlıyorlardı. O sırada Ender apartmandan çıktı. O da ağlıyordu. Noluyordu amk. Bir hışımla aşağıya indim. Ender'in yanına gidip elimi omzuna koydum.
"Ender noluyor oğlum?"
Arkadan Erman geldiğinde onun da gözlerinin dolduğunu gördüm. İyice korkmuştum."Noldu lan! Söyleyin!"
Benim de sinirden gözlerim dolmuştu."Gidiyoruz Ufuk." Anlamamış şekilde baktığımda açıkladı.
"Kirayı 3 hafta geciktirdik diye sikik ev sahibi evden attı." Başımdan kaynar sular inmişti. Gerçek olamazdı değil mi? Bunu yaşıyor olamazdık.
Biz neredeyse birlikte büyümüştük. Şimdi böyle saçma bir sebepten ayrılamazdık. Ender birden yere çöküp ağlamaya başladığında Erman'da yanına oturdu ve ona sımsıkı sarıldı. Ben de gözümden akan yaşları umursamadan onları kucakladım.
~~~
Enderler eşyalarını bir kamyona taşırken içimde bir boşluk oluşmuştu. Her gün yan yana olduğum. Her anımı onunla paylaştığım insan bir kira için gidiyordu. Bu adalet değildi.
Anneme sarılmış üzüntümü gizlemeye çalışıyordum. Ender ve ailesi küçük arabalarına bindiler.O an vedalaşmadığımız için o kadar kırgındım ki...
8 yıl sonra~
×Ünlü rapper Ender Eroğlu bir bar çıkışında böyle yakalandı!|
×Norm Ender yeni şarkısıyla yıktı geçti!|
Hakkında yazılan haberleri okurken içim yanıyordu. Yıllardır hiç görüşmemiş, görüşmedikçe aramızdaki bağ kopmuştu. Ender'i çok özlüyordum. Ancak bu aralar başlayan diss akımıyla herkes birbirine sallıyordu.
Bu işler pek benlik değildi. Ancak bu diss olayı hepimizin rakip olduğunu düşünmemi sağlamıştı.
Ender de benim rakibimdi. Bende bir diss yayınlamalıydım...~~~
Ya şeyne üzüldüm aw smcmsmx
Okuyanlar amacınızı anlamıyorum neyse yine de okuyun sncmsmcm
SokoŞer kitabı yazıcam lan
canım istedi neyse görüşürüz smcmsm