yazı hatırlıyor musun Taehyung? bana söylediğin güzel şeyleri, kendimden çok sana inandığımı ve onu görüşünü. hatırlıyor musun? benimle ilgili olanları unutabilirsin ama onu unutmazsın. senin sevgin büyüleyicidir. senin yaptığın şeyler hep en iyisi olur.Taehyung, tüm aşklarını hatırlıyor musun? ben sayamadım, sen saydın mı?
önce onu tanıdın. çok sevdin onu. öyle ki aşkından yataklara düştüğünü hatırlıyorum. bir gece, ateşler içindeydin.
ne zaman arasan, mesaj atsan anında cevap verirdim. hiç bekletmezdim seni.
beni aradın o gece. duşa girmen için yardım ettim. çorba yapmıştım. pek beğenmiş gibi görünmüyordun fakat içtiğinde daha iyi olmuştun. sen uyumaya çalışırken başında bekledim. sayıklayıp durdun adını. sen uyurken dizlerine yatıp uyumaya ihtiyacım vardı. olmadı, olmazdı da zaten.sonra karşılıklı sevgiyi buldun. en azından dışarıdan öyle gözüküyordu. birbirinizi bu kadar sevseydiniz bırakmazdınız. sen onu çok da sevmedin. doğru söylüyorum değil mi? biliyorum çünkü tanıyorum seni.
sonra onunla karşılaştın. ne büyük aşk! ikiniz de, deliler gibi birbirinizi çektiniz. hatırlıyor musun, saçma bir şey için beni engellediğini ve onunla konuştuğunu. benim nasıl delirdiğimi biliyor musun? hayır bilmiyorsun, bir ben biliyorum o kabus geceyi. telefon başında seni bekleyerek sessizce ağladığımı bir ben biliyorum. dört saatin sonunda dayanamayıp sana ulaştığımı ve engeli kaldırman için çırpındığımı bir ben biliyorum. gecenin sabahında gözlerimin nasıl şiş olduğunu, başımın nasıl çatladığını bir ben biliyorum, Taehyung.
o gece dünyanın en mutlu insanı sendin, dünyanın en üzgün insanı da bendim.kavgalar ettiniz. hata yaptın, hata yaptı. pişman oldunuz. yüreklerinizle sımsıkı sarıldınız yüreklerinize. birbirinizi bırakmayı hiç istemediniz. ben de istemedim seni bırakmayı. geceler geçirdim, güneşi görmedim.
biliyorsun uykudan nefret ederim ben, zaman kaybı olarak görürüm. o günlerde ise tek istediğim şey birkaç gün uyumaktı. tüm bunların geçmesini istedim. seni kıskandım, sevgini kıskandım. ilgini ben de istedim. ama biliyorum farkı Taehyung. sevdiklerine nasıl davrandığını biliyorum. beni sevmediğini anlamam uzun sürmedi ama bunu kabullenmem birkaç ayımı aldı.ben yapamadım başta. sevemedim onu. nefret ettim. önce ondan, sonra senden. fakat gördüm ki iyice derine batıyorum. sürekli uyuyorum, uyanmak bilmiyorum. gülümseyemiyorum. okuyamıyorum, izleyemiyorum. şarkı bile söyleyemiyorum. tek söylediğim şey nefret cümleleri.
insanların hep başkalarını düşünmelerini saçma bulurum. kendilerini de düşünmeliler. ben de kendimi düşündüm ve buna bir son verdim. önce seni sevdim. onu sevemedim yine. kendime kızdım bazen. senin sevdiğini nasıl sevemem diye. sonra başardım Taehyung. onu da sevdim. güzelliğinin farkına vardım. o gerçekten özel biri. siz birbirinizi güzelleştiriyorsunuz. ben sizin sevginize hayran kaldım. bu ilk olmadığı için yapmamam gereken şeyi biliyordum. bu sevgiyi kendime istememeliydim. çalıştım. yıldızsız gecelerim oldu.
her seferinde onu bana tercih ettiğin için kızardım sana. şimdi ise şefkatle gülümsüyorum kendime.seni hiçbir şey için suçlamamalıydım. özür dilerim. çocukça davrandım. küstüm çoğu zaman. yaşayamadığım çocukluğumu yaşattığın için teşekkür ederim. yettiğini hissediyorum. ihtiyacım varmış işte.
seni bu kadar yücelttiğim için de özür dilerim. sen herkes gibi bir insansın Taehyung. tabii ki hataların olacak. kusursuz değilsin ama kusurlarınla kusursuz bir güzelliğin var.
bunları böylece söyleyebiliyorum artık. mantıklı düşünebiliyorum çünkü. yaptığım hataları görebiliyorum. ve sizin aşkınızın güzelliğini hissedebiliyorum.
umarım fazla uzak kalmaz senden. seni üzmesini istemiyorum. birlikte mutlu olmanızı istiyorum.
benim için hâlâ özelsin ve mutlu olmanı istiyorum. sen gülümseyince tanrı cennetin kapılarını açar. sen gülümsersen vazgeçerler. çizgi filmleri yayınlarlar Taehyung. milyonlarca çocuğun halini düşünebiliyor musun?
ben yoruldum biraz. çekileceğim bu mücadeleden. siz iki aşık çok güçlüsünüz. benim onlarca katım olursunuz. sizin mücadelenizi istiyor çocuklar. yapar mısınız çocuklar için? lütfen.
sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çizgi filmleri yayından kaldırdılar
Fiksi Penggemar||taekook|| beni sevmediğini anlamam uzun sürmedi ama bunu kabullenmem birkaç ayımı aldı.