22|Mutlu Aile

1.4K 73 4
                                    

Keyifli Okumalar 

İrem doğuma girmişti. Kızımız onca şeye dayanamamıştı ve bizimle tanışmak için can atıyordu. 

" Kaç saat oldu ne zaman çıkacaklar "

" Sakin ol oğlum " 

" Nasıl sakin olayım baba "

Bir sağa bir sola voltalar atıyordum. Ameliyathaneden gelen sesleri duydukça, İrem'in çığlıklarını duydukça deliriyordum. 

Kapı açıldığında Alp çıkmıştı,

" Alp ?" 

" Tebrik ederim çok güzel bir kızın oldu "

" Şükürler olsun , sağlığı nasıl? İrem ? O nasıl?"

" İrem de bebekte çok iyiler, birazdan odaya alırız. "

^^^

İrem'i oda da hazırlamaya başladılar. Özgü ve Demir tatilden dönerken hazırladığımız her şeyi almışlardı.

Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde kucağında minik kızım ile bana doğru bakmaya başladı. Hayatımın en güzel anı olabilirdi. Yanlarına yaklaştığımda mucizemizi gördüm. Minik kızım tıpkı annesi gibi dupduru. 

" Ulaş, kızımız "

Ağlıyorduk, ellerim ile Mira'nın parmağını tuttum anında sarılmıştı onunda parmağı yüzümde kocaman bir gülümseme ile İrem'e döndüm,

" Seni seviyorum, iyi ki girdin hayatıma iyi ki "

Dudaklarımız birleştiğinde çok kısa sürede ayrılmıştı,

" Galiba uykusuz geceler bizi bekliyor" 

"Galiba" 

Özgü ile Demir içeri girdiler, arkasından Meryem annem, babam , Ali .

" Annecim yavrum iyi misin?" 

İrem kafasını salladı sadece.

" Kız bu aynı ben ya " 

Özgü'ye gülmeye başladık.

" Yaa sen baksana gözlere kapkara "

" Tamam gözleri sana benzemiş ama bu ben. Oy teyzesi yesin onu " 

Ali duygulu bir şekilde bakıyordu. Dokunsak ağlayacaktı.

" Aşkım bizi annem ve Ali ile yalnız bırakır mısınız? "

" İrem bak şimdi bu halde "

" Lütfen " 

Kafami sallayıp, bizimkilere işaret edip çıktık odadan.

" Oğlum neler oluyor "

" Tuhaf şeyler baba "

" Ali niye gelmiş Ulaş"

" Şöyle söyleyim Ali İrem'in abisi, Asu da kardeşi ve Yaşar Yılmaz da İrem'in öz babası"

^^^

" Kızım"

Elimi kaldırıp durdurdum onu.

" Sadece ben konuşacağım anne. Bana yıllarca yalan söyledin. Niye peki niye anne! Bu kadar acı çekmişsin niye bana anlatmadın. Peki ya sen bunca sene gözümün içine baka baka sakladın benden. Abimi benden sakladın. "

" Korktum kızım, beni dinlemezsin diye çok korktum. Abini istemezsin diye çok korktum "

" Anne asıl sizi şimdi istemiyorum. Az kalsın bebeğime bir şey olabilirdi. Riskli olduğunu bildiğiniz halde bana neler yaşattınız. Mutlu musun Ali? Asu ile mutlu musun?"

" Asu'yu gerçekten sevdim İrem. Sadece o adamın pisliklerini ortaya çıkarmak istedim. Sonra gelip her şeyi anlatacaktım sana yemin ederim "

" Asu beni ve bebeğimi öldürmek için, Ulaş ile beni ayırmak için her şeyi yaptı. Buna rağmen kardeşinin değil onun yanındaydın. Şimdi de yanımda durma git ona"

" Yapma kızım bak affet bizi. Torunumdan senden mahrum bırakma "

" Anne ben yoruldum. Anlıyor musun yoruldum. Bıktım artık sonradan her şeyi öğrenmekten, yoruldum!"

" Asu ile boşanacağım "

" Tamam boşan o zaman affederim. Ya sen manyak mısın?  Her şey bu kadar basit mi ? Ben sizi istemiyorum hayatımda "

^^^

Darmadağınık. Beni tanımlayan en güzel kelime. İrem bizi affetmeyecekti. Eve geldiğimde Asu da beni bekliyordu.

" Ali noldu"

" Bitti baban hapiste "

Sustuk. Ağlamaya başladım. Yanıma gelip önümde diz çöktü, 

" Niye bu kadar kötüsün Asu. İrem'e niye bu kadar kötülük yaptın. Sevdim kızım seni. Düzelirsin sandım ama her şey mahvoldu."

" Ali ben "

" Boşanma davası açacağım bitecek bu iş. İrem'in beni affetmesi için her şeyi yapıcam. Sen olmadan da yaşayabilirim dimi seni kalbime gömebilirim"

"Ali yapma lütfen!"

" Kardeşimi ölümle tehdit eden biriyle daha fazla evli kalamam o zor anında yanında olamadım ama şimdi yanında olacağım."

" Ali bak çok pişmanım. Gözüm dönmüştü. Terk edilmeyi hazmedemedim. Ulaş'ın eni sevmediğini biliyordum beni ona tercih etmesine dayanamadım. O kazadan sonra anladım Ali ben o zaman anladım suçumu. Büyük bir yanlış yaptım evet ama kendimi hem sana hem onlara affettireceğim söz veriyorum. Ali bu aptal kız sana aşık oldu "

Gözlerinin içine baktığımda görebiliyordum. Aşkla bakıyordu bana. Pişmanlığını görebiliyordum.

" Babamın yaptıklarını bilmiyordum. İrem'in kardeşim olduğunu bilmiyordum. Ahu ile tehdit ettiğinde anladım dedim kendime bunu bir başkasına ben yapıyordum. Ali beni kendime getirdin. İzin ver kendime seinle geleyim. Senin yanında ablamın yanında olayım."

" Bu imkansız artık "

" İmkansızı imkanlı hale getirebiliriz Ali biz bunu yapabiliriz "

" Neden senden kendimi alıkoyamıyorum neden "

" çünkü bana aşıksın çünkü ben sana aşığım çünkü biz pişmanız"

Kolundan tutup ayağa kaldırdım. Kendime doğru çekip dudaklarına yapıştım. 

^^

" Sevgilim uyudu mu ?"

Sessiz konuştuğumdan o da kafasi sallayıp odadan çıktı. Kızımız biraz huysuzdu. Uyumayı tercih etmiyordu.

" Yordu mu seni "

" Beni yoran o değil ki, Ulaş artık rahat nefes almak istiyorum " 

Belinden kendime çektim, kollarını boynuma doladı ve dudaklarımız birleşti. Tutkuyla öpüşmeye devam ettik. Dudaklarımız ayrıldığında,

" Başlıyoruz desene"

" Neye başlıyoruz "

Alnına öpücük kondurdum.

" Mutlu bir aile olmaya "

Yorumları bekliyorum.
•Finale son 1 bölüm

Mucize GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin