Su''ကုိႀကီး....kai hyung..... sehun hyung.....
အယ္ ေခၚေနတာမထူးဗ်....''Lay''ဘယ္ၾကားမလဲ suရ႕ဲ ထြက္သြားတ့ဲ.အုပ္စုဆီ သူတုိ႔မ်က္လုံးေတြပါသြားၿပီ....''
နားနားကုိကပ္ေျပာလာေမာင္....ဟုိကၾကားသြားျဖင့္
Su''ၾကားသြားမယ္ေလ......''
Lay''မၾကာပါဘူးၾကည့္ ကုိယ္တုိ႔ေျပာေနတာေတာင္ မသိေလာက္ဘူး...ဟား...ဟား....''
Su''အကုိႀကီး..!!!!!''
Su စာပြဲခုံကုိ ႐ုိက္လုိက္ေတာ့မွ အသိျပန္ဝင္တ့ဲသုံးေယာက္ အံမယ္ ေစာေစာက သူတုိ႔မဟုတ္သလုိဒီဇုိင္းန႔ဲ ဟူး ၾကည့္ရတာ မေတာ္ရေသးတ့ဲေယာက္ခ အ့ဲထဲကတစ္ေယာက္ကုိ စိတ္ဝင္စားေနျပီထင္တယ္ ဟင္းဟင္း....
Kris''ဟင္ ဘာလဲ.... ေျပာေလ.....''
Su''ဘာေတြ ဒီေလာက္ေငးေနတာလဲ ေခၚေနတာေတာင္မၾကားရေအာင္......''
Kai''ဟမ္.... ဟုိ....''
Kris''ေနလည္ဝင္မ့ဲ အတန္းခ်ိန္အေၾကာင္းစဥ္းေနတာ ဟုတ္တယ္မလား kai.....''
Kai''ေအးဟုတ္တယ္.....''
Kris''ေတြ႔ၿပီးၿပီဆုိေတာ့ ကုိႀကီးတုိ႔လည္း သြားေတာ့မယ္ suလည္းအတန္းျပန္ေတာ့....''
Su''ဟုတ္က့ဲ.....''
ကုိႀကီးတုိ႔ထြက္မွ ေမာင္က suေဘးကပ္ထုိင္ၿပီး စုိက္ၾကည့္ေနတာမုိ လူကပူထူေနၿပီ......
Su''ေမာင္ဘာလုိ႔ မတရားစုိက္ၾကည့္ေနတာလဲ....''
Lay''အရမ္းေခ်ာလုိ႔.....''
Su''ဟာ ေမာင္ကလည္း...''
Lay''႐ွက္သြားတာလား ၾကည့္ပါအုံး ေမာင္ယုန္ေပါက္ေလးက...''
Su''ေမာင္ေရ ထပ္စန႔ဲေတာ့ေနာ္.....su စိတ္ဆုိးမိေတာ့မယ္.....''
..........................
အတန္းထဲေရာက္ေတာ့ ကုိယ္စီေတြးေနတုန္း......Kai''ငါေလ ဟုိတစ္ေယာက္ကုိ ေတာ္ေတာ္စိတ္ဝင္စားေနမိၿပီ....''
Se''ဟမ္ ဘယ္တစ္ေယာက္လဲ ဘယ္တစ္ေယာက္လဲ....''
Kai''ေျဖးေျဖးေမးပါကြာ....''
Sehun ေမးတ့ဲ ေမးခြန္းကုိ ကုိယ္လည္းအမွန္တကယ္ သိခ်င္မိတယ္..... ဘာတစ္ခြန္းမွ ဝင္မေျပာဘဲ ၿငိမ္ၿပီးနားေထာင္လုိက္တယ္ ဟုတ္တယ္ေလ ဝင္မေျပာလည္းသိရမွာဘဲကုိ.....