●Senaryo-4●

1.9K 79 90
                                    

A-)Arkana bak

Sen bi hışımla kafanı hemen bıçak seslerinin geldiği yere çevirdin orda duruyorlardı seni kaçıran üç kişi içlerinden biri(Toby)sana "hadi ama az önceki kural hala geçerliydi arkana bakmadan kaç unuttun mu!?"Dedi ve sana baltasını fırlattı son duyduğun şeyler "çok yazık oldu iyi gelmiştin" di.

Yani bunu seçenler öldünüz 👎

B-)Arkana bakmadan koşmaya başla

Sen arkana bile bakmadan hemen koşmaya başladın koştun ve koştun sen koştukça bıçak sesleri azalıyordu tüm bıçak sesleri azaldığında sakince yürümeye başladın rahatlamıştın ama hala peşinde kimlerin olduğunu ve amaçlarının ne olduğunu bilmiyordun bu yüzden korkarak ilerlemeye başladın o sırada bir ip seni ayağından tutup ağaçta ters bir şekilde durdurdu(anladınız siz inşallah)sonra aklınıza cebinizdeki çakınız geldi.

Tebrikler kazandınız 👍

A-)çakı ile ipi kes ve arkana bakmadan koşmaya devam et.

B-)kendini ipi kullanarak yukarı çek ve ağaca tırman.

C-)Koşmaya başla koşarken arkana bak

Can havliyle hemen koşmaya başladın koşunca bıçak seslerinin azaldığını fark ettin koşmaya devam ederken kafanı arkana çevirdin bıçak sesleri iyice kesilmişti ama hala arkana bakarak ilerliyordun ve yerdeki ipi fark etmedin üstüne basınca ip seni tepetaklak ağaca bağladı(siz anladınız bence)siz ne yapıcam diye düşünürken aklınıza cebinizdeki çakı geliyor.

A-)çakı ile ipi kes ve arkana bakmadan koşmaya devam et.

B-)kendini ipi kullanarak yukarı çek ve ağaca tırman

creepypasta burçlar,tepki,sen olsan ne yapardın (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin