●2.Senaryo-3●

1.3K 66 68
                                    

A-)Sandalyenin bacağını kafasına geçir

Sen sandalyenin bacağını elinde sıkıca tuttun ve kafasına geçirdin o bir anlığına sersemledi ama bu sadece bir kaç saniyeliğineydi ondan sonra yere yığıldı ve "Jeff! DarkLink!buraya gelin lan!" Dedi ondan sonra odaya Jeff ile DarkLink girdi Ben Drownedı yerde gören DarkLink yanına koştu Ben drowned baygındı o sırada Jeff sana bakıyordu ve sana "sencede uyumakiçin çok güzel bir zaman değilmi tabi ki benden daha güzel değil ama hehehe"

Bunu seçenler öldünüz 👎

B-)Kaç

Hemen sınıftan dışarı fırladın ve koşmaya başladın dışarı doğru koşuyordun peşinden geldiğine emin olduktan sonra daha hızlı koşmaya başladın aklında bir plan vardı onu okul çeşmesine doğru çekiyordun dışarı çıkınca her zaman orda duran ve hizmetlilerin bahçeyi sulamak için kullandığı hortumu çeşmeye taktın ve suyu açtın Ben drowned suyu görünce kaçtı ve Jeff ile DarkLink in arkasına saklandı o sırada DarkLink"ee şimdi napıcaz?" Jeff DarkLink in kafasına vurdu ve "tabikide yapmamız gerekeni"dedi ve DarkLink e bir şeyler fısıldadı. DarkLink güldü ve "Tamam o zaman arıyorum"dedi.O sırada Başın dönmeye başladı ve bayıldın.Uyandığında bi bodrum katındaydın ama kapı kilitli değildi.

A-)Dışarı çık

B-)Onları Bekle

creepypasta burçlar,tepki,sen olsan ne yapardın (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin