●2.Senaryo-4●

1.4K 60 40
                                    

A-)Dışarı çık

Sen burda daha fazla duramam deyip odadan çıktın.Odadan çıktığında seni karşılayan ilk şey küflenmiş duvarlardı,yavaşça yürümeye başladın.Sonunda o uzun koridor bitmişti,karşında bir sürü kapı vardı.Çıkış kapısını bulunca dışarı çıktın ve ormanın bilmem neresinde olduğunu gördün.O sırada yan taraftan bağrışma sesleri duydun,gidip baktığında orda durmuş tartışan Jeff ile DarkLink i gördün. Bulunduğun yerden sesleri duyulmuyordu sende biraz yaklaşayım dedin.Onlara doğru yavaşça yaklaşırken ayağın bir taşa takıldı ve yere kapaklandın,ayağa kalktığın sırada sana baktıklarını fark ettin.Sonra DarkLink tekrar Jeff e dönüp bağırdı"GÖRDÜNMÜ ONU ORADA YANLIZ BIRAKIRSAN NE OLACAĞINI ÇOK AKILLI ŞAHIS KAPIYI BİLE KİLİTLEMEMİŞSİN ZEKANA HAYRANIM!?"Dedi.

A-)yanlarına git "ne için tartışıyonuz ulan!?"de

B-)onlar orda oynanırken topuk yap



B-)Onları Bekle

Sen dedinki "Şimdi kim uğraşacak onları bulmakla zaten onları bulsam bile ne yapacakları belli olmaz burda paşa paşa oturayım ben en iyisi"dedin ve onları beklemeye başladın.Bekledin bekledin bekledin ama bunların gelecekleri yok sende azcık uyuyum dedin ve uyumaya başladın,sonra yüksek seslerle uyandın.
Camdan bakınca tartışan Jeff ile DarkLink i gördün.

Jeff- NE OLDU BÜCÜR BAK KAÇMAMIŞ İŞTE NE UZATTIN YA!

DarkLink- NE BAĞRIYON LAN! GÖRDÜK KAÇMAMIŞ!

O sırada içeri Ben drowned girdi yanına oturdu ve "sabahtan beri bağrışıyorlar kulaklarımın içine ettiler ya "dedi . daha sonra da ekledi "he bu arada birazdan Slenderman gelir sende rahatlarsın bende rahatlarım".

C-)"Slenderman niye"?diye sor.

D-)"bi dakika " de ve camdan dışarı çık

creepypasta burçlar,tepki,sen olsan ne yapardın (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin