DeVaM kE-3

806 37 9
                                    

A-)"Lan mal yazar gel şunu bitir!"de

Yazar"Ne diyon olüm?"Dedi çünkü uyku sersemi bir şekilde bu yüzden ne yaptığını bilmeden seni içeri davet etti ve içeri girdiniz yazar elini yüzünü yıkayıp geri geldi ve "ne oldu şimdi söyle bakayım"dedi sende"savaş çıktı ne olacak!?" Dedin yazar " tamam sakin ben şimdi olaylara el atıyorum az soluklan sen"(imanlı yazar :D)Dedi ve pazara gidip her şeyi sonlandırdı.

Aha bu 2.son

B-)Yazarı sarsmaya başla sararken bağır

Yazarı omuzlarından tutup sarsmaya başladın sonra sarsmaya devam ederken"hadi şuan bir son ver!"dedin yazar sana"nE oldu gine yav?"Dedi sende olayı açıkladın ve yazar ile pazara gittiniz yazar tam olaya el atacakken kafasına domates yedi ve tüm gözler yazara çevrildi yazar da "Evet buraya gelme sebebimi hepinizin bildiğini düşünüyorum bu yüzden kısa kesicem..............................bunu kim başlattı?"

Senin cevabın-)(yazar hepinize ayrı senaryo yazar yorumdan :D)

A-)Pes et

Başka çaren olmadığına karar vererek pes ettin ve bulduğun beyaz bir kumaşı bir çubuğa bağlayarak bayrak gibi sallamaya başladın karşı taraftaki okuyucular saldırıyı kesti ve anlaştınız hava karar maya başladığı için herkes eve gitmeye başladı ne güzel bir sondu............ama bir dakika domates kalmadı ve hava kararıyor şimdi ne olacak!? Annen sana çok kızacak kesin eve geç gitmektense domates almadın ve üstün başın domates.(şerefsiz yazar :D)

B-)Yazara söv

Yazara sövmeye başladın o sırada saklandığın tezgaha sürünerek yazar geldi ve "Selam " dedi sen "yav çok zeki yazar şimdi ne yapıcam bari doğru düzgün şık verseydin! Pes etmeyeceğim!"dedin yazar*:D* böyle bakarken " Ehü ehü merak etme birazdan hepsi bitecek hem karşı da hala domates varken kesin şunu da sonunuz öbürleri gibi olmasın:D " dedi ve ateşkes ilan etti herkes domates alıp eve gitti ve hiç bir sorun yaşanmadı(İyi son :D)

creepypasta burçlar,tepki,sen olsan ne yapardın (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin