Nigdy nie myślałam, że to się stanie - Billie i Harry połączą swoje siły, by dać tej książce nowy rozdział, także serdecznie zapraszam na załamanie nerwowe.
nie lubię emoji w książkach, ale sprzedaje aktualnie popcorn, więc kupować raz, dwa
🍿🍿🍿Jest taki motocykl, co rozwija taką prędkość? Nie żeby coś, ale chińczycy wymyśla wszytsko. Brakuje mi tylko wzmianki, że ona nie miała kasku.
Przepraszam wszystkie osoby co kraszują Billie albo Harr'ego, ale to nie mój typ i jak dla mnie znaleźliby się seksowniejsi.
Chciał sprzedać jako dziwkę do gangu. Czytałam gdzieś to.
Jak wy na prędkości 1000 kilometrów na godzine robicie drifta to ja już bym leżała pod ziemią.
Obciagnęła bratu - okey, zdarza się. Była taka książka co typ przeruchał siostrę, bo matka raczyła mu w ostatnim rozdziale powiedzieć, że są razem.
Gang. BTS - choose one
Na co czekasz - tańcz i obciągaj braciszkowi przy okazji.
Ale groźny.
Wiedziałam, że zrobi ten striptiz. O jejku, to idzie za daleko...
Ja tam wolę różowe Lambo, ale okey.
Sorry, chce traktować to poważnie, ale się nie da no.
To zdjęcie ze znakiem wodnym i z google, oh damn.
Jak chłopak może zrobić sie mokry, w sensie ogarniam, że może być transem no.
Taka zabawa w słoneczko tylko role się zamieniły.
Czy autorka wpisała w Google - "Czego używa się do BDSM?" i wkleiła tu? Albo oglądała Greya i pisała to co on mówił.
Taco Hemingway, japierdole chłopie co ty tam robisz, uciekaj kurwa!!!
Kolejny hot, pomocy ja już nie chcę dalej w to brnąć.
To sto lat czy coś.
Owinąć kogoś w papier?
Tego już nawet nie komentuję, zostawię to wam.
dzięki Im-hopeless
CZYTASZ
Sekcja Cringu
Teen Fictionokay, a więc wycinki z opowiadań i znakomitych dzieł na wattpadzie, zapraszam na ostrą zabawę książka powstała w celach humorystycznych! dystans proszę, nie zamykajmy się na świat