Irány a tábor!

682 20 13
                                    


-Anna szemszöge-

Anya és apa közölte velem még 12 évesen, hogy nem BMX-ezhetek mert az "nem sport". Azóta eltelt 7 és fél év azaz 19,5 éves vagyok. Szüleim mondták, hogy ma indulnak el , mert a munkájuk az Miamiba hív minket meg nem visznek. Nővérem egész nyáron a barátjánál lesz, így egyedül leszek itthon. Majd áthívom Bogiékat. 

Reggel felkeltem, elvégeztem reggeli rutinokat majd felvettem ezt:

Reggel felkeltem, elvégeztem reggeli rutinokat majd felvettem ezt:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lent láttam ,hogy Janka már épp a cipőjét köti

-jó reggelt!-köszönök neki

- Neked is! Van reggeli meg kávé a konyha pulton-majd elmegy-

Elmegyek a kávéért meg a reggeliért majd leülök enni. Hirtelen megszólal a telefonom. A kijelzőn Krisz neve van.

🤪💪 Krisz 🤪💪

-Csá tes! Mondjad mert reggeliznék

-Hello csaje! Csak annyi, hogy kéne a segítségetek. Mármint a tiéd a Bogié a Lauráé meg a Pannáé. Az lenne, hogy nem vagyunk elegen segíteni a Rive Zone táborhoz. Kéne jönnötök.

-Nekem okés! A csajoknak szóltál?

-Naná! Nekik okés 

-Nekem is ok lenne csak Hedyt nem akarom egyedül hagyni. Nem jöhetne velünk?

-Mindjárt megkérdezem-kicsit arréb hajol a telefontól- Zozo! Jöhet még egy németjuhász is? Felőlem-hallom a kiabálást- jöhet! A lányokkal azt beszéltem olyan 2-re megyek értetek. Oks?

-Oké. Összepakolok meg ilyenek és várlak. Csá kölök

-Rendben asszony! Cső!

-telefonálás vége-

Gyorsan elmenten hajat mosni de nem szárítottam meg a hajamat. Gyorsan visszakapkodtam magamra a ruhámat majd bepakoltam a flamingós nesze szerembe egy tubus fogkrémet, a fésűmet, a fogkefémet 2 doboz dezodort. A kis sminkes cuccomat is betettem ha kellene. Gyorsan szaladtam vissza a szobába bepakoltam egy bőröndbe a ruháimat. A kityás cuccokat egy külön táskába tettem mert nem fért bele a bőröndbe. A válltáskámat gyorsan felkaptam amiben a pénztárcámat a telefonomat zsepit és ilyen fontosabb cuccokat tettem bele. Fejemre egy napszemüveget raktam Hedyt a pórázára kötöttem és kiálltam a kapu elé. Úgy egy 15 perc múlva Krisz megjött egy kisebb terepjáróval. Hogy honnan szerezte azt nem tudom. Na mindegy.

-Hello.-megöleltük egymást majd bepakoltam a csomagtartóba. Najó inkább begyömöszöltem mindent egy kevés helyre. Beszálltam ölembe vettem Hedyt és kezdődött az utazás. A lányok is hozták az állataikat. Krisz bekapcsolta a rádiót, de én rácsatlakoztam a telefonommal és Spotifyn elindítottam egy lejátszási listát az Imagine Dragonstól. Beszélgettünk elmélkedtünk én aludtam is majd olyan 16;30 körül ott is voltunk.

A BMX világában / Kempf Zozo ff./Where stories live. Discover now