Egyszer csak meghallottuk, hogy Imagine Dragons-tól elindult a Believer. Mi itt Laurával elvesztettük az agyunkat. Felugrottunk és táncolni meg torkunk szakadtából kezdtünk énekelni.
Ez már alapjáva véve is hülyeség volt. Lassan kiszállingóztak a tóból a gyerekek. Volt amelyikük furcsán volt amelyikük értetlenül nézett. Mi önfeledtlenül táncoltunk, énekeltünk. De ezt sem hagyják meg az embernek?! Gondolom én, hogy engem Góg Imre Laurát meg Patrik kezdte csikizni.
-Imre ha nem hagyod abba én esküszöm addig rugdoslak míg vért nem könnyezel!
-Nyugi!-kezd el nevetni Bogi
-Oh ,hogy téged is csikizne ez a vadbarom!-akadok ki.A ,,hisztimre,, idejött Zozo meg egy két gyermek. Már csak te hiányoztál
-Segííts! Légyszi, ez az ember nem fél tőlem eléggé.-erre nem, hogy segítene még segít is Iminek. Körübelül a halál küszöbén állhattam, mikor abbahagyták.
- Ez háború Imi!!-jelentem ki
-Hupssz. Magamra haragítottam ezt a nőszemélyt, ki súlyos hangulat ingadozásban szenved.
-Száradj el! Amúgy van okom a hangulat ingadozásra. Nem is egy. Mikor indulunk?-kérdezem, egy hajtincset fülem mögé tűrve
-Nemsokára,de előtte fagyi osztás.-kiáltja a végét Zozo
-FAGYIIII-kiabáljuk vissza, mint az óvodások.Nem vagyunk gyerekesek kicsit sem. Én kedvenc fagyimból véve (ami a zöld almás meg a citromos) indultam vissza a cuccaimhoz.Hirtelen megcsörren a telefonom, és egy ismeretlen szám villog rajta.Kicsit vacilálok, majd felveszem.
-Igen tessék Timár Anna
-Szia! Rég nem beszéltünk csajszi- még mindig nem fogtam fel ki ez. Bogi aggódva nézte, mikor mutogattam nem tudom ki az.
-Bocs ki is vagy?
- Ne mond ,hogy nem emlékszel a régi legjobb citerás barátnődre.
-Dorka? Az a Dorka?
-Pontosan.
-IIII Sziaaaaaaa!!!!!
-Te sosem változol meg. Tudtad ,hogy lesz Citerás tábor?
-Nem, de akkor tuti megyek. Ki nem hagynám!
- Én nem biztos ,hogy tudok jönni-itt még hosszasan beszélgettünk,majd mindenki ment a dolgára. Mi elindultunk visszafele. Egész úton dúdolásztunk, piszkálódtunk a lányokkal. A fiúk azzal töltötték az idejüket, hogy a papucs sarkára léptek ezáltal többször majdnem elestünk, elhagytuk a papucsunkat. Menekülés képpen átrendeződtünk, így Laura egy Gábor nevű 12 éves kisfiúval volt. Panna Misivel Bogi Benivel, én meg mentem volna Kendéhez, de vele Zozo volt.
-Idejöhetek harmadiknak?-kérdezem boci szemekkel
-Hogyhogy?-érdeklődik a kisfiú
-Ömm Imiék miatt?-mondom félve, mire Zozi kinevet.-Szóval jöhetek?
-Gyere!-betol kettőjük közé, amit nem értek miért tesz.-Csak, hogy jobban elvegyülj a kicsik közt.
-Nem vagyok kicsi! Te vagy túl nagy!
-És amilyen kicsi vagy, annyira fel van vágva a nyelved!-folytatja mintha meg se hallotta volna előbbi mondatom.
-Meg van rá az okom góliát!
-Mégis félsz Imitől.
-Én nem félek holmi bmx-es fiútól
-AHA!AKKOR EZÉRT MENEKÜLTÉL EL!-kiabálja Góg mögülünk
-Ha nem piszkáltál volna nem jöttem volna el.-morgom magamnak, de pechemre Kempf Zoltánnak jó a füle.
-Hagyjad.Örül, hogy piszkálhat. Amúgy, ha visszaértünk beszélnünk kell.Az összes táboroztató kell a megbeszélésre.
-Oké, de akkor ki vigyáz majd a gyerekekre-erre varrj gombot Zozzer
- Öm fogalmam sincs-böki ki kis gondolkodás után a bmx világbajnok
-Tudom, hogy Daniéknak ott a baba, de ha addig ők felügyelnék őket az nem lenne jó?
-Végülis nem rossz ötlet...
-Valdd be ,hogy egy nagyon jó ötlet!-mutatok fenyegetően rá
-Jó igazad van-mondja lemondóan
-Tudom!-olyan széles vigyorra húztam a számat , hogy csoda nem néztek az emberek hülyének. Bár lehet annak néztek, de az nem zavar.
Nem engedi a wp a folytatást...majd hozom a részt
YOU ARE READING
A BMX világában / Kempf Zozo ff./
Fiksi PenggemarNégy barátnő. Több évnyi veszekedés a szülőkkel. Egy fura nyár. És egy jó élet kezdete Állatok: Popcorn hörcsög, Gucci macska, Hedy kutya, Iris és Teodor süni