Sziasztok! Ezt a részt eddig nem engedte kirakni,így most teszem ki.
Nusi
Sziasztok Anna vagyok, 19 éves. Szigetszentmiklóson születtem, de most közel az egyetemhez van egy kis lakásom. Három legjobb barátnőm van. Panna Laura és Bogi. Velük kezdtem az általános hatodik évemet, azóta is nagyon szoros barátságunk van,. Én a fogorvosira járok Budapestre. Van egy kutyám Hedy. Két nővérem van, Réka és Janka. Röplabdazom. A külsőm: Szőkés-barnás haj ami a derekamig ér, kék szem. Körübelül 175 cm. Szeplős vagyok amit néha áldásnak néha meg átoknak veszek. Nem szokásom sminkelni, csak ritkán.
time skip---
Egy buliba megyek, amit drága Matyi barátom szervez. Egy kényelmes, de csinos ruhát veszek fel a fekete conversemmel. Húsz perc séta után meg is érkeze. A hely bűzlik a pia szagtól.Túl sok ember van.Nem vagyok egy teljesen antiszociális dög, de egy helyen 20-30 főnél ne legyen több. Egí két feles meg whiskey lecsúszott nekem is, mikor odajön egy barna szemű srác és elkezdünk beszeélgetni.Annyi maradt meg, hogy nagyon sok mindent mondtam el magamról. Itt teljes képszakadás, csak onnantól. hogy Barabás Krisztián letesz az ágyamba.
-Kösz törpe!
-Nincs mit! Szólok Lauéknak, hogy nézzenek be majd.- Krisszről annyit kell tudni, hogy volt osztálytársam egyben egyik legjobb fiú barátom. Kicsi korunkban nagyon apró volt, így ragadt rá a törpe név.
Másnap reggel iszonyatos fejfájásra keltem, meg arra, hogy Panna ugrál az ágyamon, mire megdobom egy párnával
-Hagyjá már te démoon- morgom kómásan. Hosszas egy órás feléledés után lementem egy reggeli fekete teát csinálni, közben meséltem a tegnapról nekik.
- De ki volt a srác?- érdeklődik Laura
- Nemtudoom. Annyi maradt meg, hogy barna szeme volt, huszonhárom éves.
Ezután filmeztünk és ezzel telt a nap.
Nekem egy dolog járt a fejemben.Ki lehetett a srác??
YOU ARE READING
A BMX világában / Kempf Zozo ff./
Fiksi PenggemarNégy barátnő. Több évnyi veszekedés a szülőkkel. Egy fura nyár. És egy jó élet kezdete Állatok: Popcorn hörcsög, Gucci macska, Hedy kutya, Iris és Teodor süni