~Capitolul 3~

99 6 0
                                    

Dupa discutia avuta cu cei de acolo,nu mai zăbovesc si ma intorc acasa. Ma simteam ca si cand ceva s-ar fi rupt din mine,asa ceva nu aveam cum sa-i spun Elysei. Cum as deschide subiectul? "Hei,Ely! Pentru ca nu am avut chef sa ma străduiesc sa gasesc ceva de lucru,am mers sa ma vad cu niste vagabonzi,care acum te vor pe tine pentru niste bani,iar tu neavând ceva mai bun de facut,vei accepta sa mergi la un necunoscut pentru ceva evident,secret."

      A doua zi dimineata,ma trezesc mai devreme si fac eu micul dejun,ii pregatesc si Elysei o cafea cu lapte,preferata ei si o astept. Am de gand sa deschid subiectul in aceasta dimineata. Toata noaptea m-am gandit la o alternativa,si am ajuns la un raspuns.
      La scurt timp dupa ce termin de pregatit masa,apare si Ely,coborând somnoroasa in pijamalele ei,cu parul ciufulit si papucii lipaind pe scari.
      -'Neata!zise ea somnoroasa. Ce ai pregatit bun? Miroase delicios.
      -'Neata! Clătite si cafea cu lapte.
       -Te iubesc!zise ea si se dezmeticește imediat,apoi incepe sa înfulece.
      -Ely,acum ca esti pe lumea noastra,as vrea sa-ti spun ceva destul de important.
      -Aham,cam despre ce e vorba?zise ea luând o sorbitura din cafea si surprinzător,prinzând pachetul meu de tigari de pe masa si aprinzând una.
      -In primul rand de cand faci asta?
      -De la inceputul liceului. Am observat ca toti cei populari o fac. Acum lasa detaliile astea. Ce voiai sa vorbim?
      -Pai,stii ca aseara am plecat destul de tarziu.
      -Da,si?
      -Vali imi spusese sa ne vedem in zona garajelor,unde nu era singur. Jess si Nikolas erau acolo.
     -Nikolas,zona garajelor? Ce dracu' a fost in capul tau? Ce ai facut?
     -Pai,Vali a zis ca ma poate ajuta,oferindu-mi ceva ce poate tine locul unui job,o metoda de a face rost de bani. Dupa ce am schimbat cateva cuvinte,Nikolas a fost dispus sa-mi ofere 3-4 miliarde.
      -Pai asta e grozav. Ce trebuie sa faci,vinzi droguri? Te pot ajuta.
      -Nu,Nikolas a zis ca in schimbul banilor te vrea pe tine.
      -Poftim?!! Sper ca ai fost categoric si ai spus nu. CLAR NU!
       -Defapt,am stat si m-am gandit toata noaptea. Tu vei merge la Nikolas,dar iti jur ca te voi salva de acolo. Nu-l las sa-ti faca rau.
      -Ti-ai pierdut mintile? Cum ai putut sa te gandesti la asta? Eu nu merg nicaieri.
       -Ely,te rog. E o suma importanta,o zi nu vei muri. Noaptea te voi salva,iti jur.
       -Nu am de gand sa merg la nici un Nikolas,si nici sa mai stau aici cu tine. AI PRICEPUT?! Sa te duci tu,sa profite de tine,macar sa-ti iei banii pe drept.
       O vad ca se ridica nervoasa de pe scaun,iar apoi fuge plangand in camera ei.
      Fac curat prin bucatarie,mai zăbovesc putin,in speranta ca se va mai liniști,apoi merg in camera sa vorbesc cu ea.
      -Ely,incep eu usor,vreau doar sa ne fie bine amandurora. Te rog,macar sa vii cu mine. Ii poti spune ce vrei,doar vino.
      -La dracu',Blake! Chiar crezi ca voi veni si nu voi face nimic?
      -Eu iti cer doar sa vii. Daca te vede,raman si eu in viata,iar apoi jur ca fac tot ce-mi sta in putere sa vin sa te scot de acolo. Nu va dura mai mult de cateva minute,poate ore,dar te voi salva.
       -Bine,merg doar de dragul vietii tale.Dar nu promit ca voi merge si cu Nikolas.
      Nu pot sa cred cat de încăpățânată poate sa fie,mai ales intr-un moment ca acesta. Dar decat nimic,mai bine sa mearga pana intr-un punct.
      -Bine,dar mergem chiar in aceasta seara.
      -De acord. O sa ma imbrac frumos. Ador sa ma joc cu mintile baietilor,mai ales a celor din partea aceea. Am doi colegi ce-si petrec timpul acolo,asa ca am cam inteles care este ideea.

      Este aproape miezul noptii,ora la care i-am zis lui Nikolas ca voi fi acolo cu Ely. Ea a facut o alegere forte îndrăzneața in ceea ce priveste tinuta. O pereche de pantalonași scurti,negrii,care nu ii acoperă in totalitate posteriorul,o bustiera cu imprimeu de tabla de șah si o gecuta de fâș,neagra si subtire. O coada in vârful capului si cercei supradimensionați,dar surpinzator,alege sa încalțe tenisi,si nu pantofi cu tocuri inalte.
       Ajungem in acelasi loc,unde aceleasi persoane stau in lumina farurilor.
      -Ai gandit repede,pisoiaș.zise Jass luându-si ochelarii de soare de la ochi. Nu iti prea place sa astepti.
      -Jass...scrasni Vali.
      Ea isi da ochii peste cap,dar Nikolas ma face sa imi mut privirea in direcția lui.
      -Vad ca ai adus fata.
      -Vreau sa vad banii.
      Nikolas pufneste si arunca un teanc mare de bani pe jos,undeva la mijloc. Eu o împing pe Ely in dreptul lor,iar cand ma aplec sa-i iau,el o prinde de mana pe sora mea.
      -Nu ma atinge,jegosule.ii zicea ea lui Nikolas.
      -Nu ai dreptul sa vorbesti,curva.tuna el.
      Ely il priveste cu dezgus,il scuipa direct in fata,il loveste in stomac,apoi o rupe la fuga si se face nevazuta in întunericul noptii
      -Tu ai adus-o. Ti-ai îndeplinit partea,asa ca pastreaza banii si du-te. Dar voi,spune el privind la cei doi tipi necunoscuți,nu stati asa. Mergeti dupa ea.
     

Conducătorul iaduluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum