Fata il priveste cateva secunde confuza si speriata pe fratele ei,apoi face un pas in spate si il loveste cu piciorul peste mana,acesta scăpând pistolul pe podea.
-Ce naiba faci?o intreba el surprind de gestul facut de fata.
-Imi apar iubitul. Nu te pot lasa sa-i faci rau,nenorocitule. Nu lui. Prea multe persoane nevinovate au murit prea devreme din cauza ta. Ai habar cate mame nu isi vor mai vedea copii,cati frati isi asteapta inca surorile acasa? Tu te gandesti numai la tine. Blake dupa ce ca si-a pierdut mama cand avea cea mai mare nevoie,tu ai zis sa-l ajuti si i-ai lichidat sora sub ochii lui. Cum poti fii asa? Cum?
-Jass,teatrul asta ieftin nu merge. Ai fost,si sigur esti inca la fel ca mine. Sa iti amintesc ca si mainile tale sunt murdare de sângele unor persoane nevinovate? Evident,ca si ale iubitului tau,care nu a fost vreun sfințisor.
-Nu a zis nimeni asta.incepe Vali.Dar deja tu ai dus totul prea la extrem intelegi? Ai profitat de puterea ta in fata unor târfe triste,dar ai bagat mereu in fata pe altii cand a fost vorba de confruntări pe bune.
-Ce vrei sa zici cu asta?marai Nikolas.
-Vreau sa zic ca esti un las,Nikolas. Asta vreau sa zic. Crezi ca daca te impui in fata surorii tale si ca eu te-am lasat sa imi fii intr-un fel superior chiar esti tare?
-Ai sa regreți fiecare cuvintel pe care l-ai spus.apoi vru sa-l loveasca pe Vali,dar atunci Blake elibera un glonț fix in pieptul lui Nikolas,care se prăbuși in cateva secunde.
-Blake...zise Jass si ii sari in brate lui Vali,apoi il îmbrățișă si pe el.
-Imi pare rau,doar ca...
-M-ai salvat frate. Nu ai de ce sa-ti ceri scuze.
-Nu l-ai salvat doar pe Vali. Nu ai idee cate vieti ai salvat,nu stii cate fete ai eliberat prin asta. Esti un erou,Blake.
-Jass are dreptate. Esti eroul a sute de persoane vii si răzbunătorul a inca cateva sute moarte.Din acea zi totul a decurs bine pentru toata lumea. Blake si-a gasit un loc de munca stabil,si si-a facut o relatie frumoasa cu o colega de munca.
Vali si Jass s-au căsătorit,avand acum si un copilas impreuna. Cele doua cupluri au o prietenie strânsă,călătorind impreuna cu fiecare ocazie.Hei,hei❤️ Gata si aceasta carte,care a fost una scurta dar cu un impact cred eu pe măsura. Sper ca va placut aceasta carte. Daca vreti imi puteti lasa si o parere in comentarii care ma va ajuta pentru posibile carti viitoare. Va multumesc pentru sustinere❤️❤️❤️
CITEȘTI
Conducătorul iadului
AçãoBlake este nevoit sa-si creasca singur sora de 15 ani. Cu toate ca are doar 20 de ani,in locul unui job alege sa se amestece in afaceri murdare cu unul dintre cele mai mari clanuri din oras. Ce va face Blake cand Nikolas,seful brigazii o va cere...