3

39 7 4
                                    


No ascultati aici ce tupeu au "foști" mei colegi :))) Deci,mai demult,dupa ce m-am mutat,o coleg mia zis ca alta colega (haida ca le dau nume :)))) Deci,mai demult,Oana mi-a zis ca Denisa spune la fiecare profesor ca eu m-am mutat din cauza profesorilor cea ce nu e total adevarat :))) Apoi,eu ii trimit mesaj lu Denisa asa,fain,fara sa o injur din prima :))) si o intreb de ce zice minciuni. Dar nooo,ca nu raspunde fain,ma injura direct :))) Dupa am inceput si eu si tot asa,am bagato intr-un grup unde aveam prietene si am injurato,dupa aia o sarit si alti colegi pe mine,eu nu ma dadeam batuta,ii injuram acolo,Denisa a facut screen la ce a vb cu mine dar doar partea ce am injurat eu si ia trimis pe mess la mama dar...yo is șmechera si ii am contu lu mama :)))) si intru si intru in mesaje...si vad ca ia trimis Denisa mesaj :))) Si am scris asa (nush exact cum am zis ca o fost mai demult:))):" ai crezut ca ma faci? Neee,vazi ca nu sti cu cine te pui :)) SI app,ii am contul lu mama asa ca nu o sa vada nimic :))) Semnat,Iri Fantoma:)))" ceva de genu am zis :))) Oricum,iam aratat lu mama si o zis si ea ca e o proasta :))) Da stai ca unu din colegi ma amenintat cu politia ca de ce lam injurat :3 Api dracu o venit:))) si faza e ca,lu Denisa,am zis de toti foști colegi ca is crescuti in canale si mdea :)) 

Acum,fix in ziua de azi,sa hotarat Oana (care e balena in plm) sa faca un grup,cu inca vreo 3 si sa incerce sa ma injure. Zic "incerce" pentru ca nu o reusit :3 si mdea...doar cat mo enervat :)))

My LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum