(desen facut de moa! La sfarsit il aveti si colorat)
Uite, draga cititor sau cititoare. Stiu ca aici pun tot felu de lucruri neinteresante dar e faza ca nu prea am cu cine vorbi ;-; si...na. Ma mai descarc si eu asa. Bun...
Deci, ce mi-am dat eu seama e ca, sunt cam proasta si usor de dus de nas ;-;. Pai hai sa explic. Cine o sa apara aici sunt persoane reale desi nu o sa le dau nume.
Bun, stiti uni dintre voi ca am avut o relatie, prima mea relatie de altfel. Asa...dupa ce m-am despartit de el care...acum ca stau sa pun totul la cap si am mai aflat unele lucruri, nici nu stiu daca chiar era un adolescent cu probleme sau daca era un om in toata firea care incerca sa faca trafic de persoane. Povestea e lunga si incalcita. Dar hai ca explic asa cat pot si eu.
1: ce poze aveam cu "el" bff lea gasit si pe google cea ce e cert ca de acolo lea luat.
2: nu am vorbit veci cu el pe vocal pentru ca o inventat ceva alibi ca cica e mut.
3: cica are 16 ani si e spaima scoli.
4: taicaso e mafiot cica o sa devina si el mafiot -_-
5: de cand il cunosc, ce e drept a fost impreuna pe net si cu doi in real pe acolo cu 3 baieti si vreo 4 fete.
6: bff cum e si ea in Franța, voia sa se intalneasca cu ăla cu care era impreuna care era si bff-ul lui fostu meu. Dar cum o aflat ăștia ca ea vrea sa se intalneasca, o inventat ceva si cica se muta in Coreea.
7: dupa ce bff so despartit de bff-ul lu ăla caruia hai sa le dam la fiecare macar inițiala ca sa nu ii incurc. Deci, dupa ce F so despartit ultima data de B, A o vrut sa ii impace pentru cred ca a 3 oara.
8: eu cum sunt in Romania, nu o incercat nimeni inafara de F sa ne impace. Cea ce inseamna ca eram prea departe de locatia lor.
9: la tot ce zicea A avea alibi, B zicea ca e adevarat totul.
Dupa ce am pus astea cap la cap,am realizat ca nu stiu nici 1% din adevarul despre ei. Chiar nimic! Dar stiu ca acum A este impreuna cu o fata R. Nu ma inteleg cu ea desi am incercat sa fim prietene.
Faza e ca A so despartit o data de R care mia cerut ajutorul mie si lu F. A inceput sa se milogeasca, sa se dea victima si alea alea. Am facut eforturi si iam impacat dupa vreo cateva zile. Acum, R nu mai da nici un semn de viata, cea ce inseamna ca doar sa folosit de noi si mai ales de mine care eram fosta lu A.
Acum ca am aflat mai multe imformații, am decis ca ar fi bine ca o avertizam pe R. F a vb cu ea dar ei nici ca ii pasa.
Dupa toate astea, cu nervi mei, am decis sa imi inscenez moartea si F sa le dea vestea. Dar nuuuuu! Ca A nici ca so uitat la mesaje si lui R nu ii pasa, deci uite ca am fost doar un pion de care nu mai au nevoie, fac parte din trecutul lor intunecat care vreau sa il uite. DA CE PULA MEA E ASTA?! NU LE PASA LA NICI UNUL! NICI CA ĂIA MINT NICI CA EU POATE CHIAR AM MURIT! II URASC!!! Pe aia de o vad si o singura data, matur cu ea pe jos. E o pitică de vreo 12-13 ani, care se crede satanista, se da victima si cica e un fel de demon pentru ca e foarte rea. AIA MACAR STIE CE ZICE!? DE REA E REA! DAR E PROASTA DE PUTE!!!
In fine...pa..
(bajatu visurilor mele *^* )