Nu mai scap de ei

14 3 0
                                    

Doamne....deci nu mai pot! M am săturat! De o grămadă de timp ii tot  visez!! Nu in continuu dar ii visez! Doar cât ii  vad in vis, cât ii aud...si imi vine sa mor!!!
Stiu...pare ciudat... "gata, te ai mutat la altă școală, nu te mai întâlnești cu ei" in real nu, dar ii visez !!! Nu in continuu dar o dată la vreo zi doua trei...ii vad...in vis...
Da...foști colegi...de ce nu pot scapa de ei?

Azi...chiar acuma am avut un vis...dar doar ultima parte are legatura cu ei...

Deci, era 8 si 15 minute si...bunicu ma ducea la scoala...dar nu stiu de ce ma ducea la ăia veche...si... Cand intrăm cu masina pe poarta ii pot vedea parca pe câțiva cum se uita cu priviri pline de ură la mine... a întors mașină sa ma lase...eram in intarziere... si cand opreste mașină sa cobor...

Ma trezesc si nu mai pot dormi...e 6 jumate cred... am mers la baie si am inceput sa plâng...Nu mai vreau sa aud de ei!!!

Si...in legatura cu ceva...am văzut scris undeva, de un utilizator wattpad căruia nu ii dau nume...ca...wattpad-ul ar trebui să fie pentru povesti nu pentru viața personala....si am zis ca o sa iau exemplu...asa ca o sa incerc sa nu mai scriu ce se intampla...dar până la urmă asta e cartea unde imi pun emoțiile și scriu ca sa am liniștesc. Nu vreau sfaturi si nici păreri de rau, am destule.
Bye!

My LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum