(acum 2 zile)Ah am, mda, cred ca stie deja toată țara ca sau inchis școlile,nu? Mda. Cum majie, nu am net pentru ca o intrat unu cu un tir într-un stâlp din apropiere,m-am decis să scriu ce a mai fost azi la scoala.
Păi, ce a fost chiar cringe și amuzant a fost ca : Dragul nostru Bogdy sa pipi pe el 🤣🤣🤣🤦♀️ siiii...hai sa povestesc cum trebuie.
Deci , stau eu asa liniștită...in banca...de parca nu am dat mainnainte un test la mate la care nu am prea facut nimic...si vorbeam cu Oana. Nush ce subiect aveam dar vorbeam. Intra Mihai in clasa si zice.
Mihai: Bogdan so ptișeat pe el in budă!!!
Bun, subiect interesant...
Apoi apar gemeni si Bogdy pe usa si incep sa povestească ce sa intamplat, pentru ca asta e mult mai interesant ca epidemia asta de viruși.
Toni: nush ce se pișă asta si dau sa ma uit...
Bogdy: ma pisam si eu linistit si nush la ce vreau ăștia sa se uite si...
Luca: prostu se sucește si face pe el 🤣🤣🤣Asa...apoi aveam romana ultima ora...si vedeta de azi stătea langa Luca...apoi nush ce o enervează pe doamna si..
Doamna: inapoi langa Iustina!!!
Si se muta inapoi langa mine .
Toată ora sa scarpinat acolo...🤣🤣🤣🤣🤣🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ si eu...
Eu: te mai scartiti mult?!
Bogdy: ma mănâncă!!!
Eu: 🤦♀️🤣
Asa...si dupa...
Bogdy: Lore, ia vezi cum miroase mână!
Cat de retardat poti fi ?! 🤣🤦♀️
Si...la sfârșitul orei...deștepți numărau secundele, ma secundele până sa părăsească scoala 🤣🤣🤣🤦♀️Si auziți faza tare. Diriga a trimis aseară cred pe grupul clasei stirea cu închiderea școli și ea.
Diriga: va surâde ideea????
Si toti: nu...pierdem ore, teste...nu vrem să se închidă...
Api la scoala toti erau.. : CATE SECUNDE MAI SUNT BA!?!?!?! DWAAAA!!!! GATA SCOALAAAAA!!!! NU MAI DAU PAICI 2 SAPTAMANI!!!Cam atât...in rest totul destul de bine...bye! ♡