Prologue

17 3 7
                                    

Nazywam się Victoria Craig. Mam 17 lat. Jestem szczupłą, wysportowaną, brunetką z długimi włosami. Mam ciemną karnację skóry,a zawdzięczam ją mojemu ojcu, który jest Włochem. Mama natomiast jest Amerykanką. Takie połączenie okazało się być mieszanką wybuchową gdyż ja uosabiam połączenie cech obu rodziców. Jestem w chuj szczerą osobą i to może dlatego mam tylu wrogów, ale jakoś nie specjalnie się tym przejmuję. No sory, ale nie zamierzam się zmieniać tylko dlatego,że ktoś ma z tym problem. Mieszkam w małym amerykańskim miasteczku gdzie wszyscy się znają i wszystko o sobie wiedzą.Tutaj nic się przed nikim nie ukryje. No ale cóż takie uroki życia w niezbyt licznej społeczności. Ja niestety nie znam innego życia gdyż mieszkam tu od urodzenia. Tutaj się wychowałam, tutaj chodzę do szkoły, tutaj ma rodzinę, przyjaciół. Pomimo iż nie wiem jak smakuje inne życie to mam już dość tego obecnego. Chciałabym w końcu się stąd wyrwać, wyjechać do dużego miasta i spełnić swoje marzenia albo po prostu zrobić coś szalonego bez konsekwencji oraz opierdolu od rodziców. W końcu jestem już prawie dorosła czy oni nie mogą tego zrozumieć. Kiedy mam szaleć jak nie teraz. Najchętniej też zmieniłabym szkołę bo ta obecna wywołuje u mnie stany depresyjne,a rodzice się tym nie przejmują bo niby wymyślam jakieś nie stworzone rzeczy. W rzeczywistości jednak jest tak, że ja jeszcze nigdy ich nie okłamałam. Ale oczywiście „Nie może być aż tak źle” ciągle mi to powtarzają ale gdyby znali prawdę nie mówili by już tak nigdy więcej. Zapomniałam, przecież oni nigdy mi nie uwierzą, a nauczyciele udają przed rodzicami takich milutkich i niewinnych, to jest po prostu straszne. Nie potrafię pojąć tego jak można być tak dwulicowym człowiekiem i wciskać innym swoją niewinność. Ten świat jest popierdolony. Jest tylko jedno wyjaśnienie „Świat to cyrk,a ludzie to komedianci”. No ale cóż jakoś trzeba żyć. Mam nadzieję, że może jednak los się nade mną zlituje i coś się zmieni w moim życiu. Ale podobno nadzieja matką głupich.

××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Jeśli Cię zaciekawiłam to proszę o ⭐ i 💬 pod rozdziałem(to bardzo motywuje do dalszego pisania😊). Zachęcam także do za obserwowania mnie aby być na bieżąco ze wszystkim co się dzieje na moim profilu.

Any_Blablabla

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 07, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

American dreams!🔥Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz