משכת החוצה אגרוף ירוק. ברוס נשם נשימה עמוקה וחיבק אותך "זה יהיה אני", הוא אמר, קרנת והתכרבלת אליו. "יש", אמרת בשמחה. הוא חייך קלות לאושר שלך, הוא הרים אותך. "אנחנו צריכים להכניס אותך לאמבטיה". הוא אמר מרים את הספל. "את צריכה להתנקות ולטפל בפצעים של". הוא אמר. הנהנת ברוס חייך כששחקת בבועות בשמחה, היית נקייה עכשיו אבל נהנית כל כך והוא לא רצה להפריע לך צווחת כאשר הוא מילא את האמבטיה במים חמים וסבון. טוני הציץ פנימה. "הנה חבר, אלה הבגדים שלה". ברוס לקח את השקית. "תודה". הוא אמר. הסתכלת עליהם עם זקן וכתר עשויים בועות. הוא צחקק מוציא החוצה פיג'מה חמודה ורודה עם חדי קרן מנצנצים.
"הם חמודים", הוא מלמל והניח אותה על שפת הכיור. הנהנת בראשך אוהבת את הצבע. הם היו בצבע האהוב עלייך. אלברט היה בכביסה, בעדינות ממה שברוס אמר; הוא אמר שזה אומר שהוא לא יפגע מה שעשה אותך שמחה. אחרי זמן מה הוא הרים אותך והוציא אותך החוצה וייבש אותך בעדינות לפני שהושיב אותך על הכיור, הוא בדק את הפציעות שלך ומרח משחה על החתכים לפני שחבש אותם הוא בדק בקפידה את הצלעות שלך. ייבבת ונרתעת כשהוא לחץ על אחת; הוא נאנח והוציא חתיכת בד.
"אני חייב לחבוש אותך, קטנטונת, ככל הנראה הוא פגע בצלעות שלך כל כך קשה שאת צריכה חבישה. זה עלול לכאוב מעט אבל זה יעזור להן להחלים נכון, הוא אמר. הנהנת והוא עטף בזהירות את הצלעות שלך, נרתעת אבל שמת לב שאת יכולה לנשום בסדר. הוא עזר לך ללבוש פיג'מה ונשא אותך למיטה הגדולה. "אדוני, אלברט החתול נקי עכשיו". ברוס חייך מעט. "תודה לך, ג'ארוויס, אתה יכול לבקש מלוקי לקחת את זה ולהביא את זה לכאן? אני צריך להשכיב את גרייס לישון". הוא אמר
"כמובן אדוני", המשרת האלקטרוני אמר. ברוס לקח אותך למיטה וכיסה אותך; חייכת ואז התחבאת מתחת לשמיכה כאשר לוקי הופיע פתאום. הוא התקרב כשהצצת ונתן לך את אלברט, לקחת אותו אומרת תודה בקול קטן,
"על לא דבר ליידי גרייס". הוא אמר ברכות. צחקקת ונראית ישנונית; ברוס כיבה את האור כשלוקי נעלם באותה המהירות בה הופיע. ברוס נישק את המצח שלך בעדינות.
"א-אתה יכול ל-להישאר איתי?" שאלת, הוא הנהן והחליק מתחת לשמיכה מושך אותך בעדינות לצד שלו התכרבלת ולא רעדת יותר כל כך, נרדמת מהר
YOU ARE READING
If I were yours (פאנפיק הנוקמים)
Fanfictionהחיים של גרייס אף פעם לא היו קלים, אם אפשר לקרוא להם חיים בכלל המציאות שגדלה אליה הייתה שונה משאר הילדים וכאשר בגיל 5 היא בורחת מהבית ומוצאת את עצמה מגיעה למגדל הנוקמים כל העולם שלה מתחיל להשתנות, אבל באיזה מובן? ההגרלה שנערכת באותו ערב משנה את...