גרייס משכה החוצה קסדה קטנה עם קרניים גדולות עליה, לוקי לקח את זה בעדינות וחייך.
"זה יהיה שלי", הוא אמר, גרייס הסתכלה עליו לחוצה לפני שנהנה.
"ב-בסדר", הוא כרע לפניה,
"אני מבטיח לך, את תהיי בטוחה איתי", הוא אמר מבריש את השיער מעיניה, גרייס חייכה קלות, רואה את האמת בעיניים שלו והנהנה, לוקי הרים אותה.
"עכשיו ננקה אותך". הוא אמר לפני שגרייס הרגישה את האור זז מסביבה, היא הסתכלה על פניו מודאגת וממצמצת מבחינה בעור הכחול והתחריטים האדומים, היא נגעה בלחי שלו כששניהם הופיעו בחדר האמבטיה, העור שלו חזר להיות נורמלי והוא הסתכל על גרייס.
"כן, נסיכה?" גרייס היססה לפני שנענעה בראשה, משהו אמר לה לא לשאול.
"אני יכולה בועות?" היא שאלה במקום, לוקי חייך והנהן
-----------------------------------------------------------------------------------------
גרייס שיחקה בשמחה במים כשלוקי משגיח עליה יושב על קצה האסלה- ברוס הציץ פנימה
"היי, הבאתי לה פיג'מה". הוא אמר מחזיק שקית, לוקי בא, לקח את השקית מוציא החוצה כותונת לילה כחולה עם ציור של נערה בלונדינית על החזית, שיערה היה קלוע לצמה והיא לבשה שמלה כחולה מנצנצת, היא נראתה כאילו היא מוציאה קרח מהידיים שלה מתחתיה היה את המשפט Let It Go
"מי-"
"אלזה!" גרייס צווחה בהתרגשות ויצאה מהאמבטיה ממהרת לשמלה. "זה שלי? אני באמת מקבלת דברים כאלה יפים?" היא שאלה נרגשת. לוקי חייך לתגובה שלה לפני שהנהן.
"אבל קודם, אנחנו צריכים לטפל בפציעות שלך". הוא אמר כשהוא מרים אותה ומושיב אותה על מושב האסלה, הוא מרח קצת משחה על החתכים שלה. גרייס הסתכלה בהתפעלות כשהם נעלמו.
"ואווו קרם רפונזל", היא אמרה נרגשת, גורמת לברוס לצחוק כשהוא יוצא. לוקי לחץ בעדינות על צידי גופה, וגרייס יבבה כשהוא לחץ על איזור מסוים.
"מצטער, נסיכה, המשחה שלי לא יכולה לרפא את זה", לוקי חבש בזהירות את הצלעה השבורה.
"זה אמור לעזור לזה להחלים". הוא עזר לה להיכנס לכותונת הלילה והרים אותה. "בואי, ניקח אותך למיטה".
לוקי בדיוק השכיב את גרייס במיטה, כשג'ארוויס דיבר.
"אדוני, אלברט מוכן". לוקי קרץ לגרייס ונעלם לפתע, גרייס יללה פתאום מפוחדת, עיניה נורו לעבר הדלת מצפה שבכל רגע האבא הקודם שלה יפרוץ אותה. לוקי הופיע,
"זה בסדר, נסיכה, כל עוד את במגדל הנוקמים, הוא לא יכול לגעת בך". הא אמר כשהגיע עם אלברט. גרייס לקחה ממנו את בובת החתול החמים והנקי מתכרבלת לתוך השמיכה, ישנונית, לוקי חייך מוודא שגרייס מכוסה היטב לפני שנופף בידו, האורות נכבו וגרייס פיהקה.
YOU ARE READING
If I were yours (פאנפיק הנוקמים)
Fanfictionהחיים של גרייס אף פעם לא היו קלים, אם אפשר לקרוא להם חיים בכלל המציאות שגדלה אליה הייתה שונה משאר הילדים וכאשר בגיל 5 היא בורחת מהבית ומוצאת את עצמה מגיעה למגדל הנוקמים כל העולם שלה מתחיל להשתנות, אבל באיזה מובן? ההגרלה שנערכת באותו ערב משנה את...