Yeonjun, 7.bardağını da kafaya dikip sağlam bir şekilde ayakta kalırken. Jungkook 3.bardağında götü başı dağıtmış durumdaydı. Bir saat önce, nedensiz yere sinirlendiği şey yüzünden saçlarını dağıtmıştı ve şimdi de o dağınık saçlar ile oturmaya devam ediyordu. Tabii Jimin birkaç kez düzeltmeye çalışmıştı ama o zaman da "Böyle çirkinim, beni sevmedin değil mi?" diyerek hiç susmaksızın ona "bacım" demeye başlamış ve bu yarım saat sürmüştü.
Jungkook, kendini birden bire Yeonjun'un dizlerine bırakırken Yeonjun, derin bir nefes aldı. Sadece üç bardak ile bu hale gelmesi cidden çok komikti ona göre. Kendisi şu an 8.bardağını dolduruyordu ve dizlerinde yatan arkadaşından daha ayıktı.
Jimin, başından beri yudum yudum içtiği ilk bardağını bitirip bırakırken sevgilisinin bedenini kavradı ve kendine doğru çekip onu kucağına aldı. Jungkook, hızla bacaklarını onun beline dolayıp başını omzuna yaslarken Yeonjun, gözlerini onlara dikti.
"Hoseok'da çabuk sarhoş olur."
"Evet, biliyorum."
"Normalde bana sarılmayı çok sever ama sarhoşken daha sırnaşık oluyor. Sevimli..."
"Yeonjun... Hoseok hyung- AH!"Birden ısırılan boynu ile korkup bağırırken Jungkook, kıkırdadı ve ellerini Jimin'in tişörtünden içeri sokup sırtında gezdirmeye ve kendini ona bastırmaya başladı.
"Jungkook, bir dur. Şu an bir şey konuşuyoruz."
"Ama ama ama... Jungkook oppasını istiyor~~"Jimin dudaklarını birbirine bastırıp mutluluk kahkahaları atmamaya çalışırken Yeonjun, yüzünü buruşturdu. Şu an onları izlemek yerine Hoseok ile bunları yapıyor olabilirdi.
"Jungkook oppasını istiyor. JUNGKOOK OPPASINI İSTİYOR!"
Kızgın bir şekilde bağırırken Jimin, ne yapacağını bilemiyordu. Yüzünü kavrayıp sakinleşmesi için dudaklarına bir öpücük kondurdu. Burnunu, gözlerini ve yanaklarını da öptükten sonra geri çekildi.
"Oppana şu an sadece dokunsan olur mu?"
"Oppam Jungkook'a dokunacak mı?"
"Sana sarılacağım."
"Hmm, peki~"Jungkook başını onun omzuna geri koyup elini tişörtün içine soktu ve sevgilisinin çıplak teninde gezdirmeye başladı. Jimin'de kollarını ona sarıp, sarılırken arada saçlarını okşuyor ve ufak öpücükler konduruyordu.
"Yeonjun, Hoseok hyung ile ne zaman konuşacaksın?"
"Bilmiyorum. Hem ne konuşacağım ki? Ne diyeceğim ona?"
"Onu sevdiğini söylemen yeterli."
"Ah, bilemiyorum. Sadece birden gelse ve beni kucaklayıp götürse. Sonra deliler gibi sevişsek..."Birden bire kapı zili çalarken Yeonjun şaşkın bakışlarını kapıya çevirdi. İçinden "Yok artık" derken, ayaklandı ve yavaş yavaş ilerledi. Kafede olduğu gibi olacaktı işte. Orda Hoseok çıkacaktı.
Jimin, kucağındaki sevgilisi ile ayaklanıp kapının açılmasını beklerken kalçasını avuçlayan eller ile birliktede ayakta durmaya çalışıyordu. Pekala, şu an çok eğleniyordu. Gerçekten çok. Ama evde birileri varken, bir şeyler yapamazdı. Bu tuhaftı.
Yeonjun, bir kez daha çalan kapıyı hızla açarken karşısında gördüğü beden ile yutkundu. Hoseok gittikçe daha mı seksi oluyordu, yoksa ona mı öyle geliyor?
"Hoseok-"
"Sen! Benimle geliyorsun."Hoseok, küçük bedeni kavradığı gibi omzuna attı ve kapıyı kapatıp gitti. Jimin, ne olduğunu tam olarak kavrayamadan kapıya bakarken gözlerinin önüne geçen yüz dikkatini üzerine çekmişti.
Jungkook, yarı baygın gözleri, büzülmüş dudağı ile sevgilisine bakarken Jimin, hızla ondan bir öpücük çaldı.
"Oppan şimdi seninle ilgilenecek."
"Hayır, bana bacımı çağır."
"Ne?"Şaşkın bakışlarını gizleyemezken Jungkook birden kahkaha attı. Sevgilisine gülüp, arada onun gözlerine öpücük kondururken ayaklarını sallamaya ve zıplamaya başlamıştı. Gerçekten çok eğleniyordu.
"Hatırlıyorum. Sen dedin, şey, sonra şey. Ben de sana şey yapayım dedin. Çok komiktiiii."
Jimin onun bu şapşal hallerine gülümseyip yatak odasına doğru ilerlemeye başladı. Sarhoş Jungkook ile seks daha farklı olacak gibi duruyordu. Daha baştan kalçasını avuçladığına göre, zevkli anlara geldiklerinde kim bilir neler yapardı.
Kucağındaki bedeni nazikçe yatağa yatırıp üzerindeki yerini alırken Jungkook, gözlerini kocaman açıp ona bakmaya başladı.
"Ne oldu?"
"Binmek istiyorum."
"Ne? Neye?"
"Sana~"*Yorumlarda "yeni bölüm" yazmazsanız sevinirim. Çünkü yazdığınızda bölüm atasım olsa bile atmak istemiyorum. Bu yüzden lütfen yapmayın.
115+ oy
65+ yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my ex-boyfriend (2.season) = jikook [texting] ✔
Fanficbaşlangıç: 29.11.2019 bitiş: 23.03.2020 top! jimin bottom! jungkook "My Boyfriend" kitabının ikinci sezonudur.