3

72 7 2
                                    

Asi'den dinleyelim

Biz dışarı çıkınca 4 adam kolumuzdan tuttu ve arabaya sürükledi biz bağırıyorduk tabi ağzımıza bez tuttular ve gerisi yok. Uyandığımda Jungkook vardı
Jk=merhaba Asi
Asi= J-jungkook. Lütfen bir şey yapma bana
Jk= korkma bir şey yapmıyacağım dedi.
Ve silah sesi ile beni çözüp aşağı koştuk. Rm diye biri allah kahretsin diye bağırıyordu. Ve yerde kanlar içinde yatan bir Kız vardı. Bir dakika ama bu Selin'di bende birden bağırmaya başladım. Vurulmuştu Jimin başında ağlıyordu. Ve beni Jungkook odaya geri çıkarttı ve onu hastaneye götürmeye gittiler. Bende odada ağlıyordum.
Jk= sakin ol Asi ona bir şey olamayacak dedi.
Ben hâlâ ağlıyordum.
Ve odaya suga diye biri girdi jungkook'u çıkardı ve yanıma oturdu.

Selin'den dinleyelim

Eve silahlı adamlar geldi biz o sirada Jimin ile dışarı çıkacaktık daha sonra Jimin Mark diye bağırdı.
Jm=MARK!!
Ben= o ki-
Demeye kalmadan omzumda bir acı ile yere yığıldım.
Duyduğum ve gördüğüm şeyler Jimi ağlıyordu ve şok olmuştu. Rm diye biri allah kahretsin diye bağırdı ve V adamın peşinden koşmaya başladı ve benimde gözlerim kapandı. Duyduğum tek şey Jimin'in ağlama sesiydi.

Asi'den dinleyelim
Jungkook beni daha sonra hastaneye götürdü Selin uyuyordu. Jimin ağlıyordu evet Jimin. Daha sonra koşarak ona sarıldım. Ve ağladım. Sonra Selin sayıklıyordu. Ve tahmin edin ne diye. JİMİN diye Jimin'de bunu duyunca daha çok ağlamaya başladı. Daha sonra uyandı

Selin'den dinleyelim

Uyandığımda başımda herkes vardı Jimin ve Asi ağlıyordu.
V= kız Selin sen yaşıyon mu?
Ben= yok ahiretten yıllık izin aldım tövbe ya.
Bunun herkes güldü. Ve bende
Ben güldüğümde omzum acıdı ve bağırdım Jimin hemen doktor doktor diye bağırdı bende onu durdum.
Ben=Jimin dur sadece acıdı.
Jimin=peki. Nasılsın?
Ben=iyiyim. Senin gözlerin niye kızarık?
Jhope= ağladı omu göremeliydin.
Bende güldüm.  Aradan 2 gün geçti ve taburcu olacağım gün geldi giyindim Jimin geldi ve eve gittik. Eve gidince balonalr falan vardı ve diğerleri bir yazı vardı eve hoşgeldin melek yazıyordu. Ağlamaya başlamıştım ve jimin bana sarıldı. Dedi ki tekrardan hoşgeldin melek. Bende hoşbuldum sevgilim diyince sevinçten çığlık attı.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Bu bölümde bitti

2 MAFYA 2 KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin