Evet biraz vıcık vıcık olmuştuk. Her neyse. O gün çok güzeldi ama ertesi gün... Kahvaltı hazır diye aşağı indim.
Aşağıda bir adam vardı. Elinde bir mektup vardı ve tabağın altına koymuştu. Bende Video çektim. Ve hemen odama çıktım. Jimin'i uyandırdım ve videoyu izlettim. Hemen aşağı indik beraber ve elinde silahı vardı. Çok korkuyordum. Bende de sikah vardı. Ama çok ağırdı hirden düşecek diye aklım çıktı. Jimin'i gördü ve silah'ı ona doğrulttu. Bende tetiği çektim ve vurdum. Adamın alnına gelmişti. Ben bir karıncayı bile incitemeyen ben adam öldürmüştüm. Ve birden çığlık attım kendimi bir yere silahı bir yere fırlattım. Herkes sesimizi duymuş ki aşağı indiler. Kanlar içinde bir adam,silah,ağlayan ben ve başımda beni sakinleştirmeye çalışan bir adet Jimin. Hemen Asi yanıma koştu. Suga ise neler olduğunu sordu. Ben de her şeyi anlatmaya başladım.Suga=neler oldu burada?
Ben=anlatıyorum(ağlayarak)
Jhope=evet
Ben=aşağı indim bir adam vardı elinde de bir mektup videosunu çekip Jimin'e izlettim. Beraner aşağı indik. Eline silah aldı birde bana verdi. Adam Jimin'i gördü silahı ona doğrulttu.V=ayh çok heyecanlı
Jimin=lan susta anlatsın
V=tamam be
Ben=daha sonra ben de çektim tetiği vurdum alnına denk geldi sonra geberdi mal.
Jungkook= artık senden korksam mı?
Ben= bence de korkun
V=okey yenge
Ben= jdjdjdj
Jimin=kkkkk
Jin=peki ya mektup?
Ben= o şu tabağın altında bekle.
Mektubu aldım ve okumaya başladımSevgili Jungkook
Ben bambam hatırladın mı?
Hatırlamasanda olur. Seni geberteceğimYazan=bambam
Alan=jeon jungkook
Adres=yok
Tarih=24/01/2020İyi de mark'ı Jimin öldürmüştü neden Jungkook?
Jin=hoydaa
Suga=harbi ne yapıcaz
Jimin=ne bilim ben yaaa
Asi= şey biz çok uzun zamandır hastaneye gitmiyoruz. Gidebilir miyiz?
Ben=aynen ya
Jimin=olur ama V de sizle gelecek
Biz=tamammm
Hemen giyindik ve arabaya gittik Tae'de bizle gelecekti. Hastaneye vardık. Bir de ne görelim...
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Devamı ne acaba?