7

37 3 2
                                    

Her şey çok ani olmuştu Asi yoktu daha önemlisi mark onu kaçırmıştı. Kalbim sıkışıyordu. Acaba nereye gitmişti? Jungkook çok telaşlıydı. Hiç bir haberde yoktu taki biz evden çıkana ve onu arayana kadar...

Asi'den dinleyelim
Bizi bir yere getirdiker ve ben daha sonra Jungkook'un sesini duydum. Mark'da duydu ve beni çözdü ve kucağına alıp camdan kaçırdı. Ben ise çığlık atıyordum. Ve gerisi yok. Uyandığımda Mark vardı. Ve silahlı adamlar. Mark sürekli işkence yapıyordu. Bileklerimi o kadar sıkı bağlatmıştıkı artık kangren olduğunu brn bile hissediyordum. Daha sonra çözdü. Ve silah sesleri gelmeye başladı. Ve bende korkup bir yere sığındım. Daha sonra kapıda Jungkook'u gördüm. Mark ona silah çekmişti Jungkook'ta ona. Çok korkuyordum. Jungkook onun alnına ateş etti. Bense şok oldum ve bebi çağırdı.

Jk=ASİ GEL!
Asi=J-j-jungkook sen ne yaptın?
Jk=bir şey değil gel
Asi=tamam. Dedim ve arabya binip eve gittik. Eve varınca Selin'in gözleri ağlamaktan artık şişmişti. Ve beni görünce koşarak boynuma sarıldı.

Selin'den dinleyelim.

Asi'yi gördüğüm an her şeyi unuttum. Ve koşarak ona sarıldım. Çünkü o benim ilk ve son arkadaşımdı. Daha doğrusu CAN KARDEŞİMDİ. Ona bir şey olsaydı yaşayamazdım. Beraber odaya gittik ve hasret giderdik. Daha sonra Jimin ile Jungkook geldi.

Km=gelebilir miyiz kızlar?
Ben=tabi gel gel.
Jm=bir şey diyeceğim
Asi=buyur enişte.
Jm=enişte mi?
Bende Asi'nin koluna vurdum ve güldük.
Jm=biz Jungkook ile karar aldık. Sizle beraber Türkiye'ye gidicez.
Biz=OLUR!!!
Diye bağırdık eşyalarımızı topladık.
BEKLE BİZİ TÜRKİYE!!!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

2 MAFYA 2 KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin