Komşulara gittik. Hiç birini tanımıyoruz. Ama onlar bizi tanıyor. Her neyse. Komşular bizi sevdi 1 saat sonra eve geri döndük. Gece oluca uyuduk tabi sadece 1 hafta iznimiz vardı. Bu arada aradan 1 hafta geçti bize o mektup geleli. Ve onu okuduktan sonra neşemiz bitti. Her şey çok kötü oldu. Orada ne mi yazıyordu? Söyleyeyim.
Sevgili Jimin ve diğerleri
Uzun zamandır düşmanız. Siz mark'ı öldürdünüz. Şimdi sıra sizde.
17/01/2020
Yazan=BAMBAM
ALAN=Jimin ve diğerleri
Adres=yokAynı bu şekildeydi. Bizde işin içindeydik. Lanet olsun!. Hemen diğerlerini aradık ve her şeyi anlattık. Annemlere aciken geri dönmemiz gerektiğini söyledik ve yola çıktık. Oraya vardığımızda ise her şey normal idi. Annemlerde peşimizden geldi. Ve eve geldiler. Silahlar patlamaya başladı ve korumalar silahlı adamları öldürdü. Ve annemler Jimin'lerin ne olduğunu anladığı an Asi ile benim kolumu tutup zorla sürükledi. Biz gelmeyeceğiz desekte dinlemediler. Ve uçağa gittik. Onlarda peşimizdelerdi. Tam uçağa bineceğiz bizi kolumdan tutup arkamıza geçtiler. Ve bir şekilde annemleri ikna edip bizi eve geri götürdüler. Annemler ise Türkiye'ye.
Asi=kanka ne yaptılar gördün mü?
Ben=Gördüm kör değilim!
Asi=ne oldu sana?
Ben=bir şey yok
Asi=NE OLDU?
Ben=BİR ŞEY YOK
Asi= NE OLDU?
Rm=ne oldu
Ben=Jimin anneme çok bağırdı.
Jm=yaw kıyamam.
Ben=tamam😍
Suga=öğk vıcık vıcık😷