First party in Boston. 😏💦
-Am postat-o, ești fericita? O întreb pe Dana prin telefon.
-Da, fato, peruca aia îți stă demențial, trebuie sa pui niște poze cu ea. Spune ea fericita. Doamne, idiotul o sa moara când o sa te vadă.
-Afirmații prea puternice, nu crezi? Poate nu o sa îmi trimită niciun mesaj. Rostesc eu încet.
-Nu fii proasta. Tu crezi ca el te-ar rata? Poate voia sa mai ieși și tu puțin din fetita cuminte.
-Mda...
-Pai nu e păcat ma de corpul tău, poți sa ai pe oricine și tu stai după unu'! Da' ma rog! Dacă pe el îl vrei bine! Ce ți-ai luat pe dedesubt?
-Un maiou, vrei poza? O întreb deși știam deja răspunsul.
-Da! Răspunde ea repede.
-Hai ca îți trimit acum. Spun și caut poza făcută dinainte, știam ca îmi va spune sa ii trimit poza.
-O doamne, fato! Arăți demențial! Fără sutien? Întreabă ea și puteam sa jur ca zâmbea mișelește acum.
-Dap. Ii răspund și ii pot auzi chicotul de fericire.
-Sunt mandra tine! Spune ea teatral. În cam zece minute ajunge Edi la tine și după treceți și pe la mine. Apropo, fă-ți o poza cu el în timp ce îl săruți! Îmi spune ea și mie îmi pica fața.
-Esti nebuna, cum sa fac asta? Întrebe u bulversata.
-Nu te comporta ca o virgina cu mine, nu e mare brânză sa te lingi cu unul, nu v-o trageți, pur și simplu il saruti si faci poza, suntem prieteni, ce dracu! Doar știe ce se întâmplă! Am vorbit cu el. Ma anunță ea și eu îmi deschid gura de uimire.
-Ești nebuna. Nu fac asta! O anunț eu și îmi pun cerceii.
-Dacă nu o sa o faci nu va merge planul și nu îl vei avea niciodată înapoi. Eu nu te mai ajut dacă nu o faci. Ma amenință ea și eu închid.
-Pa, Dana. Ii spun și închid.
"Am ajuns, cobori?" primesc mesaj de la Edi după câteva minute. Ii răspund cu un simplu "da", îmi iau lucrurile și cobor.
CITEȘTI
Secretele 🔞
Romance-Mi-aș fi dorit sa vad cât de mult rău îmi faci! Spune ea plângând în timp ce el se adancea din ce în ce mai mult în ea. -Nu te mai plânge, Rachel, tu ai ales asta! Spune el plesnind-o peste față. -Te urăsc! Striga ea disperata în timp ce el își dăd...