Capitolul 4-Pustanul🔞

4.4K 105 2
                                    

Îl sărut pe Edi pe obraz în timp ce intru în mașină sa destul de scumpa și îl privesc zambindu-i strâmb.

-Hai sa facem poza, scumpo. Îmi spune el zâmbind la scurt timp după ce se așternuse o tăcere apăsătoare între noi.

Îmi scot telefonul și deschid camera. Îl privesc încă o data și îmi lipesc buzele de ale lui, îmi prinde obrajii între palmele sale mari și ma trage mai aproape de el.

Își coboară o mana pe talia mea prinzând-o și lipindu-ma de pieptul sau. Icnesc surprinsa moment în care limba lui se strecoara printre buzele mele ușor deschise.

Telefonul aluneca printre degetele mele inconștient. Mâinile mele urca în parul lui, trăgând ușor de el și adâncind sărutul.

-Edi... Murmur eu ușor printre săruturi. Nu.... E... Bine... Spune eu printre pauze, gâfâind puternic.

-Abia așteptam să fac asta. Ma anunță el și îmi prinde soldurile ridicandu-ma și peste câteva momente trezindu-ma în poala sa sarutandu-l.

Ne despărțim din sărut și ne uitam unul la altul plini de dorința. Edi era un băiat minunat, însă eu voiam alt bărbat, indiferent de ce se întâmplase între noi.

Edi merita ceva mai mult, iar eu nu eram bună pentru el, eu nu eram bună pentru nimeni, dovada-mi fusese comportamentul bărbatului pe care îl iubesc.

-Edi, încetează. Spun și ma dau înapoi pe scaunul meu. Între noi nu poate fi nimic. Ii spun clar punandu-mi centura.

-E din cauza idiotului ala? Doamne, ești nebuna, nici măcar nu e de vârstă ta! Te-ai gândit vreodată ca îți poate face rău? Ma întreabă el nervos. Nici nu îl cunoști, e unu' de pe internet în pula mea! Ma strâmb imediat ce ii aud cuvintele murdare, ii înțeleg nervozitatea, dar asta nu înseamnă că trebuie să vorbească urat.

-Uite care e treaba Edi, e treaba mea cu cine mi-o trag, dacă nu vreau sa mi-o trag cu tine e fix treaba mea. Ok? Nu îmi controlezi tu viata, dacă vreau sa ma duc sa mi-o trag cu el o sa o fac, ok? Acum hai mai repede ca deja ma apuca dracii aici și nu e bine. Ii spun nervoasa, el pufnește și pornește mașina îndreptându-se spre club.

After 2 hours

Dansam cu Dana cu un pahar de cocktail în mana, în timp ce ma uitam în jurul meu, la oamenii plini de euforie. Nu ma regăseam asa mult printre ei, îmi dădusem hanoracul jos și îl rugase pe Edi sa îl pună la el în mașină.

-Hai de, fato, agata și tu pe cineva! Îmi spune Dana la ureche râzând. Eu ma strâmb, nedorind sa plec cu cineva de aici.

-Mi-e bine asa. O anunț zâmbind continuând sa dansez.

-Auzi, te provoc sa îl săruți pe bunocul ala blond care vine incoa'. Îmi spune ea arătând cu degetul arătător spre un băiat, iar eu îmi măresc ochii.

-Și dacă eu fac asta... Tu ți-o tragi cu ala? O întreb eu zâmbind mișelește arătând spre un pustan de 16 ani slăbuț și destul de micuț de statura.

Secretele 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum