Nu puteam sa cred ce îmi vedeau ochii, nebuna chiar făcuse asta, iar când am văzut ca i-a trimis clipul și fostului ei în timp ce îl calarea la propriu pe pusti am rămas muta.
O priveam cu ochii mari de uimire, așteptând parca sa ma trezesc dintr-un vis ciudat, nu îmi puteam imagina ca prietena mea era atât de nebuna.
-Hai, lasă-mă pe mine, zi-mi de tine, ala tot nu ți-a scris, nu? Ma întreabă eu curioasa iar eu dau negativ din cap.
-Nu. Niciun semn. Ii mărturisesc eu lasandu-mi privirea în jos.
-Dă-mi telefonul, punem o noua poza azi. Îmi zice ea grăbită. Se agita prea mult și nu o înțelegeam.
-Nu, îmi ajunge, Dana. E deja prea mult, ma străduiesc atâta pentru un bărbat. Nici nu știu dacă merita... Ma confesez ei iar ea strâmbă din nas.
-Iubita, lasa prostiile, știu ca-l vrei și ca ți se uda chiloții dacă te gândești la el, asa ca dă-mi telefonul sa punem o poza drăguță cu tine. Îmi spune ea bătând din picior și eu ii inmanez telefonul.
Începe sa se uite prin galeria mea și rânjește mulțumită atunci când da de o poza recenta cu mine, facuta de dimineață pentru ca îmi plăcea cum arătăm.
-Îmi place asta. Spune arătându-mi cu unghiile ei lungi pe ecran.
Fuck me, don't lose me.
Scrie ea repede și apasa pe butonul de post moment în care ma panichez și ii iau telefonul din mana grabita.
-Idioato, cum ai putut sa scrii asa ceva!? Întreb eu nervoasa vrând sa editez postarea însă ea ma oprește dându-mi peste mana.
-El se va simți, proasto! Lasă lucrurile asa cum îți zic eu! Nu te mai plânge! Îl vrei înapoi sau nu? Ma întreabă ea nervoasa.
-Da, il vreau... Ii spun eu confuza.
-Atunci fa sacrificii ca să îl aduci înapoi la tine. Hai sa îți facem o poza, te-ai îmbrăcat mișto azi.
Ma așează la poză, deși încercasem sa protestez și ca un fotograf profesionist îmi face o poza de milioane.
He said he wanna marry me. (a spus ca vrea sa se căsătorească cu mine)-Ești nebuna? O întreb eu după ce vad ca o postează mărind ochii la cuvintele ei.
-Nu. Face parte din plan. Îți dai seama ca tipul asta chiar o sa vrea sa ți-o traga și dacă vede și asta clar îți va da mesaj. Doamne, ce proasta ești uneori. Îmi spune ea dându-și ochii peste cap.
-Trebuie sa plec, am o întâlnire urgenta, asa ca trebuie sa ma grăbesc. Pa, fata. Ii spun pupand-o pe obraz și grabindu-ma sa plec.
CITEȘTI
Secretele 🔞
Romance-Mi-aș fi dorit sa vad cât de mult rău îmi faci! Spune ea plângând în timp ce el se adancea din ce în ce mai mult în ea. -Nu te mai plânge, Rachel, tu ai ales asta! Spune el plesnind-o peste față. -Te urăsc! Striga ea disperata în timp ce el își dăd...