Capitolul 2-Il vreau inapoi🔞

5.5K 114 8
                                    

-Dana, nu știu ce sa mai fac... Ma confesez eu prietenei mele.

-Uite care e faza, Rachel, trebuie sa înțelegi cum funcționează bărbații, se despart de tine dar vor încă sa te aibă, tu sa fii a lor în timp ce ei și-o baga în alta, înțelegi? Dau din cap aprobator și ea continua.

-Asa ca am un plan. Dă-mi telefonul, trebuie sa schimbam contul asta de baba. Spune ea zâmbind draceste.

-Ce vrei sa faci, Dana? Întreb eu ușor sceptica.

-In primul rand îți schimbam locația, acum locuiești în Boston, nu mai trebuie sa îți apară vechiul oraș, idiotul trebuie sa știe ca stai în același oraș cu el. Crede-mă, Rachel, daca o sa îmi urmezi planul o sa îl ai în câteva zile inapoi. Dar vreau sa știu sigur dacă tu chiar îl vrei înapoi. Deci?

-Il vreau inapoi, Dana. Mărturisesc eu înghițind în sec.

-Atunci va trebuie sa faci niște lucruri pentru asta. Acum ești într-o relație, când va vedea ii va pica fata, toți bărbații analizează profilurile fostelor, crede-ma.

-Doar ai grija ce faci acolo. Ii spun încet nedorind sa o supăr.

-Și ți-am schimbat fotografia de profil. Uite! Îmi arata ea ecranul telefonului.

 Uite! Îmi arata ea ecranul telefonului

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

New city, new me.

-Esti nebuna, Dana! Asta era pentru tine. Ii spun panicandu-ma. Ce vor spune ai mei!? Eu nu pun poze de genul!

-La dracu, Rachel! Faci 25 de ani și îți mai pasa de ai tai?! I-am blocat, nu o sa vadă astea! Sa își petreacă naibii pensia liniștiți! Spune ea exasperat dându-și ochii peste cap și uitându-se la mine urat.

-Ai dreptate.. Admit eu ca să o calmez.

-Trebuie sa postezi niște poze cu tine sexy, asa el le va vedea și îți va da mesaj rapid. Nu va vrea sa piardă o bunaciune ca tine pentru oricare alta. Îmi spune făcându-mi cu ochiul și se ridica. Ne vedem mai pe seara la party. Spune și ne pupam pe obraz.

Eu rămân uitându-mă la profilul meu, nu postasem niciodată asa ceva, dar poate era timpul sa ma schimb, fusesem prea mult fetita cuminte a părinților și poate acela era motivul pentru care îl pierdusem, trebuia sa ma schimb, îl voiam prea mult inapoi.

Secretele 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum