Yine klasik bir şekilde kulaklığım takılı yolda yürüyordum.Okulun bahçesine girdiğim anda kafam kırıldı aq kim attı bu topu.Arkama sertçe baktım ve bizim sınıftan Zekeriya'yı gördüm.
"geri zekalı mısın sen aq sabah sabah top mu oynuyorsun"
Yanıma yaklaştı ve cam gibi gözleriyle bana baktı.
"oynarım sana ne"
"kafam yarıldı Allah'ın belası"
Elini başıma götürüp oraya dokundu.
"çok acıdı mı"
Üzgün bir sesle dedi ya da ben öyle anladım.
"h-hayır bırak."
Ve elinin altından sıyrılarak koşa koşa binaya girdim.İlk defa yabancı bir erkek bana dokunmuştu.Hem de Zekeriya adında bir bad boy JRH3İFN3İFJEİİE2İ.
🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
Sıraya çantamı atıp oturdum.Ömer kafasını sıraya koymuş uyuyordu.Rahatsız etmemek için sessizce kitabımı okumaya başladım.Ama yaklaşık 3 dakika sonra kafasını kaldırıp uyku mahmuru gözleriyle bana baktı.İtiraf etmek gerekirse şu an çok cool.Gülümseyerek
"günaydın"
Ben de gülümsedim ve karşılık verdim.Ardından başını koluna yaslayıp bana bakmaya başladı.Utanıp gözlerimi kaçırdım.Napıyorum ben aq.Sen bu değilsin mehir.Ben gözlerimi tekrar ona cevirdigimde ise gözlerini kapatmıştı.Gercekten baya yakışıklıydı.Pesinde bir sürü kız var ama o kimseyi umursamıyor.Sanırım bir sevdiği var diye düşünüp gözlerimi tekrar kitabıma çevirdim.
Kitabıma dalmışken elimden kitabım alındı.Sertçe Ömer'e baktım.
"o kitabın bir sayfası bile kırışırsa sana yenisini aldırırım"
Karamel rengi gözlerinin içi gülüyordu.Tatlıca bana baktı.Gözleri niye bu kadar güzel.WTF!.Kendine gel Mehir.
Derin bir nefes alarak
"bugün nasılsın"
"aynı,sen?"
Omuz silkti
"ben de aynı"
💫💫💫💫💫💫
Ders başladı.Aşırı sıkıcı bir dersti.Gözlerim Ömer'e kayıyordu.
"NEHİR"
Cırtlak sesine alışık olduğum için yüzümü buruşturup hocaya baktım.
"hocam nehir değil mehir"
Bunu aq salağı Zekeriya söyledi.Ona baktığımda ise göz kırptı.Ne yaşıyor aq.
"ilk türk boyunu söyle bakalım"
Dalgın bir şekilde "1.65"
Ömer kıkırdadı.
"tamam otur"
Neyse ki hoca daha fazla üstüme gelmemişti.Yerime oturdum ve kitaba boş boş bakmaya başladım.Kolumda hissettiğim baskıyla başımı Ömer'e çevirdim.
Garip bakıyordu...
"sen iyi misin"
devam etti
"dalgın gibisin bugün"
Göz hapsinden kaçarak başımı salladım.
"iyiyim"
🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
juliet/texting
Ficção AdolescenteSiz:Bu arada adın neydi? 0530....:Hemen adımı söyleyeceğimi sanmıyorum. Siz:Ne diye kaydedeyim o zaman. 0530......:X diye kaydet,hani bilinmeyen falan :d