Minęły cztery lata od czasu gdy zamieszkałaś wraz z ojcem u hrabiny de Lettenhove i jej syna. Zarazem minął rok od śmierci Twojego ojca. Zostałaś sama. Z majątkiem, niewielkim jak Twój wzrost oraz z hrabiną i jej CuDoWnyM syneczkiem.
Po zaledwie kilku miesiącach, hrabina zagoniła Ciebie, ośmioletnią panienkę, do pracy w jej domu.
- Chodź tu i to posprzątaj! Jak wrócę na się lśnić! - zrzuciła z blatu filiżankę - Upsik - i wyszła z domu.
Sprzątałaś wszystko i zawsze uwijałaś się przed czasem, przez co mogłaś spędzać trochę czasu z Jaskrem ( tak nazywałaś syna hrabiny, polubiłaś go po jakimś czasie ), który uczył Ciebie grać na lutni.
- Dobrze Tobie idzie! - chłopak był dumny z Twoich postępów - Ale wolałem kiedy śpiewałaś a ja grałem - posłał Tobie swój cudny uśmieszek.- Muszę już iść - zerwałaś się po jakimś czasie z mięciutkiej, zielonej trawy na której siedzieliście w cieniu drzewa.
Jaskier patrzył za Tobą tak długo dopóki nie zniknęłaś mu z oczu. Westchnął i na nowo zaczął grać na swoim instrumencie. Ty tymczasem dotarłaś do domu i usiadłaś na podłodze udając, że jeszcze sprzątasz.- Hej [T.I], może sobie odpuścisz to sprzątnie? - Jaskier kręcił się wokół Ciebie.
- Nie mogę palancie - mruknęłaś i w tej samej chwili weszła hrabina.
- Widzę, że pilnowałeś naszą małą pomocniczkę - uśmiechnęła się sztucznie do Ciebie.
- OcZywiŚcIe - brunet był lekko zdziwiony - Oczywiście.***
Siedziałaś na łóżku i zastanawiałaś się co by było gdybyś nauczyła się korzystać z magii. Twoja matka zawsze mówiła, że to nie jest trudne, a hrabina tak Ciebie denerwowała, że uznałaś iż magia się przyda. Rzuciłaś się do książek swojego ojca, zabrałaś pierwszą lepszą i pobiegłaś nad jezioro - tam gdzie uwielbiałaś przebywać.
_______________________________________
Dostaniecie dzisiaj jeszcze jeden rozdział( drugą część tego czegoś ) i będzie on dłuższy i mam nadzieję, że sensowniejszy.
Dobra może wlecą dwa :>
Postaram się napisać jakoś między tworzeniem scenariusza ^^
CZYTASZ
Serca wybranek, brat czy kochanek? [ Jaskier x Reader ] (Zawieszone)
FanfictionTego już trochę jest na Wattpadzie, ale chciałam sama takie ff machnąć 😜