Liam isi scoate telefonul,tasteaza niste numere si se duce in bucatarie.
Bella:Ce cantareti iti plac?
Eu:Pai,One Direction sunt pe primul loc,apoi Ariana Grande,si multi,multi altii!
Bella:Si la mine e la fel!Apare Liam.
Liam:Se pare ca vor veni doar baietii.Asta inseamna fara Perrie sau Eleanor.
Eu:Lasa,ca ne vom distra si cu ei!
Bella:Asa e!Suna soneria.Pe usa intra ceilalti 4 fantastici!
Harry:Aici suntem!
Louis:Am ajuns mai devreme!
Zayn:Asa e!
Niall:Vreau mancare!
Liam:Suntem chiar aici!Nu e nevoie sa ridicati tonul!
Zayn:O,dar vai?!Cine este aceasta printesa?
Bella:Eu sunt Bella Swan,iar tu esti Zayn Malik!
Zayn:O,dar vai?!Se pare ca esti directionera!
Niall:Am venit aici ca sa ce?Nu putem sa ne distram si noi?
Harry:Ba da!Din cauza asta am adus popcorn!Ca sa ne batem cu el!
Eu:Si cine face curatenie?!
Harry:Tot noi...
Liam:Si prin noi ne referim la...?
Harry:Eu..deoarece nu e casa mea si pentru ca restu' sunt foarte lenesi...
Liam:Vezi,Harry,ca stii?!(si-l bate usor pe umar)Facem popcornul,si incepe batalia.Cel de-al 3-lea Razboi Mondial!Harry,o sa ai mult de curatat!Bietul de tine!...
Bella:Si acum ce facem?
Harry:Va povestesc despre bataia mea si a lui Taylor Swift!
Toti:Iar incepe...
Harry:Deci,azi de dimineata..aveam pofta de o doza de Pepsi Light.M-am imbracat si am pornit spre supermarketul de pe strada MiddleTown,si acolo,Taylor Swift,tocmai o lua pe ultima din frigider.M-am dus politicos la ea rugand-o sa mi-o dea.Ea a refuzat,si atunci...s-a intamplat inevitabilul!Am sarit si am luat-o la bataie!
CITEȘTI
Adopted By Sophiam(1D FanFic)
FanfictionBella,o fata care crede ca nu o sa fie adoptata.Dar ce se intampla cand aceasta este adoptata de un cuplu celebru?Aflati in aceasta poveste. Coperta facuta de _DianaTomlinson