Capitolul 18-Cantece si minciunele...

578 39 3
                                    

Eleanor:Oare ce credeti?Despre ce vorbesc?
Eu:Da' mare curioasa mai esti.
Perrie:Poate vorbesc de un nou concert.Bella,tu ce crezi?
Bella:Habar nu am.

Liam P.O.V

Eu:Deci,poate va intrebati de ce v-am adunat aici.
Zayn:Normal.Dar,hai mai repede,caci trebuie sa-mi fac parul.
Harry:Si eu.
Niall:Trebuie sa mananc Nutella.
Eu:Louis,tu ce-ai de facut?
Louis:Nimic.Ce voiai sa zici?
Eu:Ok...voiam sa va zic.Cum se face ca iubitele bara logodnicele noastre sa nu vrea nimic de Craciun?!
Niall:Uhm..Liam?Eu nu am iubita.
Toti:Nu inca.
Harry:Eu inca o astept pe Diana.
Eu: ...Si voiam sa spun,ca ar fi frumos sa le facem o surpriza.
Zayn+Louis:Suntem de acord!
Harry:Baieti,pe mine nu ma implicati in asta.Adica,noi,eu si Niall,nu avem iubite.
Zayn:Dar baieti,puteti sa-i faceti un catelus cadou,Bellei.
Niall:Ma bag.
Eu:Harry?
Harry:Fie..
Louis:Daca nu o faci pentru noi,trebuie s-o faci pentru Bella.
Harry:Fie.Dar doar pentru ca sunt sanse de 67%,sa ies cu Diana.
Zayn:Si cum "scapam" de fete?
Louis:Le spunem ca avem putina treaba..gen...
Eu:Inregistrarea unei noi piese.
Toti:Ok.

Sophia P.O.V

Ne tot gandim la posibilitatile pentru care baietii au plecat in living,singuri.Deodata cei 5 intra pe usa.

Liam:Fetelor,ne pare rau,dar peste 40 de minute avem o inregistrare.Adica o noua piesa.
Louis:Acum fiind 11:20,la ora 12 plecam.
Eleanor:Si cat dureaza?
Louis:Cred ca vom inregistra mai multe piese.Doar il stiti pe Simon.
Toti:Da..
Bella:Eu ma duc sa ma uit la televizor.
Niall:Pot sa vin si eu?
Bella:Sigur.

Si pleaca amandoi in sufragerie.Peste 5 minute.

Zayn:Noi mergem sa ne schimbam si sa ne aranjam.
Perrie:Ok.Pa!

Se duc sus la ei in camere sa se schimbe.Bineinteles,dupa ce abia il "scot" pe Niall de la televizor.

Perrie:Ma intreb ce planuiesc.
Eleanor:Adica,tu nu ii crezi?
Perrie:Nu te-ai uitat la ei?Aprope se prapadeau pe jos.De la minciuna.
Eu:Hai,ma.Sa le dam o sansa,macar azi.

Mai trec 5 minute,si-i vedem cum coboara scarile imbracati la 4 ace,as putea spune.Dar lipseste unul.Lipseste Harry.

Eleanor:Unde-i Harry?
Louis:O sa vina acum.
Bella:Ce melodii inregistrati?
Niall:Pai..stii tu...melodia aia...si cu aia...si apoi aia..
Louis:Voia sa zica "Night Changes","18","No Control"..si multe altele.Pentru albumul "FOUR".

Coboara si Harry intr-un final.Dar fara niciun chef.

Harry:Baieti,eu nu mai merg.
Toti:De ce?
Harry:Mi s-a taiat putin din varfuri.Deci,stau acasa!

Zice,si se tranteste pe canapea.

Liam:Ok,noi am plecat!Sa fiti cuminti!

Vine si imi da un scurt sarut pe buze,cum fac si Louis cu Eleanor si Zayn cu Perrie.Si pleaca spre studio.

Perrie:Eu,Eleanor si Harry mergem la bucatarie sa facem ceva de mancare.
Harry:Ce?De ce eu?Adica,cu ce v-am gresit?Parul meu n-a suferit destul?Acum,trebuie sa sufar si eu?
Eleanor:Misca-te.

Se duc in bucatarie.Iar eu ma asez pe canapea,langa Bella,care se uita la Tom&Jerry.

Bella:Astazi,putem merge s-o vizitam pe Diana?
Eu:Sigur.Pe la ce ora ai vrea?
Bella: 12-30,este bine?
Eu:Sigur.
Bella:Si stiu ca va veni momentul in care ma vei intreba despre parintii mei biologici,asa ca..nu ai vrea sa-ti spun acum?Ca mai tarziu,sa nu fie chiar asa greu?
Eu:Bine.
Bella:Parintii mei au fost Rose si John Swan.Ei au murit cand aveam 5 ani intr-un accident de masina.La orfelinat am ajuns deoarece matusa mea,Cara,n-a putut sa ma creasca,cum s-ar spune.Asa,ca m-a lasat la orfelinat.
Perrie:Si mancare e gata!
Eleanor:Avem paine prajita si gem de capsune sau banane.
Harry:Oooo..
Eleanor:Termina!
Eu:Hey,ati vrea cam pe la 12-30,sa mergem s-o vedem pe Diana?
Harry:Oricat de mult as vrea,nu pot sa ies in halul asta!
Perrie:Mergem toate patru.

Ne apucam de mancat.Liam P.O.V

Ajungem la un magazin de bijuterii,deoarece am hotarat cu baietii(Louis si Zayn),sa le luam fetelor o bratara de aur,un colier si o pereche de cercei.Intram si ii cerem bijutierului cele mai frumoase bijuterii.Adica,vrem ca iubitele/logodnicele noastre,sa fie cele mai frumoase.

Sophia P.O.V

E 12-15,iar eu cu fetele am hotarat sa ne schimbam.Ma schimb intr-o bluza alba,blugi albastrii,o pereche de ghete maro si geaca mea neagra.Bella s-a imbracat la fel ca mine,doar ca are ghetele negre.Ne urcam in masina,si pornim la drum.Este polei pe taota soseaua,asa ca o sa mergem cu viteza redusa.Mergem 3 minute,si deodata <POC>.O masina intra in noi si tot ce vad este negru.Ca si cum as fi noaptea in padure.

Harry P.O.V.

Telefonul suna.Conversatie:
Eu-Alo?
??-Alo!V-am sunat sa va spun ca prietenele dvs. au avut un accident.Si va trebui sa veniti repede la spitalul din centru.
Eu-Care prietene?
??-Perrie Edwards,Sophia Smith,Eleanor Calder si Bella Swan.
Eu-Voi veni cat pot de repede.Va multumesc.

Inchid repede,urc la mine in camera sa-mi iau geaca si telefonul si cobor cat pot de repede.Pe usa de la intrare intra baietii bine-dispusi.

Liam P.O.V

Harry:Ce faceti?Bine,ma bucur,pa!
Eu:Wow,unde te grabesti?
Harry:Nu v-au sunat si pe voi?Fetele sunt in spital.
Zayn:Ce?!
Harry:Mai repede.

Pornim spre spitalul din centru.Nu-mi vine sa cred.Cum sa fie in spital?
La spital:

Eu:Buna ziua.Unde le pot gasi pe Sophia Smith,Eleanor Calder,Perrie Edwards si Bella Swan?
Doamna:Sunt in "operatie" cum s-ar zice.Va rog sa luati loc pe scaunele din fata salonului lor.

Ne asezam pe scaune.Toti suntem asa socati.

Zayn:Cum sa ajunga la spital?
Harry:Cred,ca eu stiu.
Doamna:Imi pare rau..dar au decedat.
Noi:Cum?
Doamna:Le insotiti cumva pe Bridgitte Stimes si Selena Josh?
Eu:Nu..
Doamna:Ma scuzati.V-am incurcat.Sophia,Perrie,Eleanor si Bella sunt bine.Trebuie sa se odihneasca.Dar pot primii vizite,daca doriti.

___________________________________________________________
Deci..wow cat am scris in acest capitol.In acest capitol,n-a fost prea multa actiune,dar va promit ca in urmatorul capitol o sa fie.Va promit.
P.S:Ati vrea ca toate capitolele sa fie atat de lungi?

Adopted By Sophiam(1D FanFic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum