Capitolul 13-Poetic.

716 41 1
                                    

Eleanor:Pana la urma Allison a murit sau nu?
Eu:Cred ca..da.Sincer,habar nu am,deoarece nu l-am vazut pana la sfarsit.
Eleanor:Maine vrei sa petrecem o zi doar noi doua?
Eu:Da,de ce nu?!
Eleanor:Mai vedem doar episodul asta si mergem fiecare sa ne culcam?
Eu:Da.

Dupa ce se termina:

Eu:Noapte buna!
Eleanor:Noapte buna!

Ne ducem fiecare la ea in camera si ne culcam.A doua zi:
Ma trezesc,e in jur de ora 09:45.Ma dau jos din pat,dar Liam,de unde nu-i.Ii caut in toata casa pe baieti,dar nici ei nu sunt.Ma duc in camera lui Eleanor,si o vad cum sta si se joaca pe telefon.

Eu:Hey!
Eleanor:Hey.
Eu:Stii unde sunt baietii?
Eleanor:Credeam ca stii tu.
Eu:Abia m-am trezit.N-am de unde sa stiu unde sunt.
Eleanor:Hai la bucatarie,poate au lasat un bilet.
Eu:O..k...

In bucatarie:

Eleanor:Hey..am gasit ceva."Draga Eleanor si Sophia,daca cititi acest bilet inseamna ca v-ati trezit.Noi am plecat impreuna cu Perrie si Bella,sa-i aratam Bellei studioul unde inregistram si pe Simon.Bineinteles ca si pe Paul.P.S-Nu ne asteptati,venim tarziu.Cu drag Louis,Liam,Perrie,Zayn,Bella,Niall si Harry."

Eu:Foarte...poetic.Si au mai pus si multe pauze intre cuvinte.
Eleanor:Dap,cam asa ceva.Asta inseamna.....un singur lucru.Avem casa la dispozitie.
Eu:Ne schimbam si apoi mergem sa ne plimbam prin oras?
Eleanor:Sigur.

Mergem la noi in camere sa ne schimbam.Ma schimb intr-o bluza alba,pantaloni negri si o pereche de ghete negre.Imi iau telefonul,geaca si o esarfa alba,si cobor in living.Cat timp o astept pe Eleanor sa se schimbe,ma asez pe canapea si dau drumul la televizor.Si culmea e ca s-a aprins pe un post de stiri.
Reporterul:Deci,acestea sunt stirile orei 10.In aceasta dimineata faimoasa trupa britanico-irlandeza a fost surprinsa la studioul acestora.Dar nu au fost singuri.Acestia au fost impreuna cu faimoasa Perrie Edwards,din trupa Little Mix,si o fata in jur de 9-10 ani.Deocamdata identitatea fetei ramane un "mister".Mai multe detalii pe site-ul nostru.Acum o sa discutam despre vreme.....(inchid televizorul)

Eleanor coboara scarile imbracata intr-o bluza albastra,pantaloni albastrii si o pereche de ghete negre.

Adopted By Sophiam(1D FanFic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum