•Prolog•

693 44 7
                                    

•Bella Point Of  View•
Stau si imi aduc aminte de farsele pe care le faceam baietilor.De momentele amuzante,si cele triste petrecute alaturi de ei.Chiar imi aduc aminte,cand i-am indreptat buclele lui Harry cu placa,in timp ce el dormea.Sau cum eu,Perrie,Eleanor si Sophia,le-am facut baietiilor o farsa de zile mari.Bine,nici chiar farsa,dar au ramas traumatizati cateva zile.Si chiar nu inteleg de ce.Adica,le-am luat din casa toti morcovii,pe Kevin,mancarea,oglinzile si fixativele,am pus linguri in toata casa si am ascuns furculitele,la fel si placile de par(prin toata casa),si i-am incuiat in casa.Multe amintiri.Acum,am 18 ani.Am un prieten si propria mea casa.In fiecare zi merg si-i vizitez pe baieti si Eleanor,Sophia si Perrie.Ei,mi-au facut viata mai buna.Cand stau si ma gandesc,daca nu veneau Liam si Sophia sa ma adopte,viata mea cum era in zilele astea?Mi-as dori sa dau timpul inapoi si sa petrec din nou acele clipe.Dar,din pacate,nu se poate.Se poate doar sa-mi aduc aminte.Au fost cele mai frumoase amintiri.Si inca sunt.Vor ramane mereu in inima mea.Sa va povestesc,despre viata lor acum.Pai,Perrie si Zayn s-au casatorit,Sophia si Liam la fel,Eleanor si Louis la fel.Niall a avut o relatie,care n-a durat nici 3 luni,alaturi de Barbara Palvin,iar Harry,ei bine,el a avut o relatie cu Diana,dar n-a fost sa fie.Mi-as dori atat de mult,sa mai petrec acele zile.Imi aduc aminte,in zilele mohorate,cand stateam in casa,si doar ne uitam la TV,sau jucam "Adevar si Provocare",iar lui Harry i-a picat provocarea de a-si indrepta parul.Sau zilele insorite cand ieseam in parc,si jucam de-a prinselea cu Harry si Niall.Cand mergeam la plaja,si Zayn nu voia de nicio culoare sa intre in apa,deoarece nu stie sa innoate.Si atunci cand am fost intr-un concert alaturi de ei,iar Niall a mancat 7 cutii de pizza,si au trebuit sa sune la Urgente.Sau cand in parc pe Zayn l-au atacat niste rate.Si atunci cand am stat pana la 12 noaptea,pentru a ne uita la un film de groaza,unde baietii au inceput sa tipe la fiecare lucru minuscul,cum ar fi "Omul deschide usa.","Omul se intoarce." sau "Femeia se aseaza la masa.".Baietii astia pur si simplu sunt....de nedescris.Dar in sensul bun al cuvantului.Imi este asa dor de ei.As da orice numai ca sa mai petrec doar o ora acele vremuri.
Sfarsit.

Adopted By Sophiam(1D FanFic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum