Alma
Osjećaj trudnoće budi svakakve misli u ženinom mozgu. Evo baš se sad pitam jesam li pogriješila što sam dopustila ovom ludaku koji je mrtav pijan me zagrlio i sad ne mogu pomaketi se. Sinoć tj jutros je ušao u sobu i ljubio mi stomak , pričao sa bebom. Dao joj je i ime već, rekao je da će da se zove Nur ili Nedžla . Mene niko ništa nije pitao. Njih sedmorica su pjevali dok su imali gotovine u novčanicima . Osim Ede koji je došao ,stigao je i moj zet Rijad i Mario.
Mario nije ni razumio muziku, nije mi jasno zašto je on davao novac. Budaletine sve do jednog.
Pokušavam da izađem jer ću se upiškit, izvlačim se i padnem na pod tako da odzvoni cijela soba ,a sigurno i kuća.
Damir skoči i traži me pogledom ,ali ne vidi da ja ležim kraj kreveta. Ne znam da li da se smijem ili da se derem na nje."Jebote šta bi!"
Priča sam sa sobom, a ja i dalje ležim ne pomijeram se i ne znam kako da se ne odvalim smijati. Čujem da ustaje na drugoj strani kreveta i psuje sve redom što se ovako napio. Uspravim sr i vidim da želi u wc , e pa nećeš prije mene.
"Kud si ti pošao!"
Trznuo se , mah upišao se u gaće skoro.
"Dušo jesil ti pametna ,hoćeš da umrem i da ostaneš udovica, a nisi se ni udala?"
Smijem se jer budala je samo tako zgodna i mrtav mahmuran.
"Toliko sam jako pala sad pokušavajući da se otmem iz tvog zagrljaja jer se upiški. Ti sad da ideš prije mene, e pa ne može!"
"To je sad tvoj pad prouzrokovao ovaj zvuk maloprije?"
"Da!!"
"Ja kontam zemljotres!!"
Udarim ga po dupetu i pobjegnem u wc jer znam da ću nastradati ako me stigne. Čujem njegov osmijeh i skinem sve sa sebe i tuširam se . Odjednom osjetim njegove ruke oko mojih grudi i lagani poljubac kojim putuje od moga dupeta pa do vrata. Gotova sam već ,a tek je počeo. Uspravi se i nagne svog gospodina uz moja leđa i tako mi godi njegova blizina. Želim ga zauvijek tu, jednom rukom hvata moju gospođicu , a drugom mi draži bradavice. Ova voda koja pada po nama je ništa do jak stimulans mojim nervima koji su trenutno svi na dnu kog stomaka i ruka mog spretnog budućeg muža ih pokušava izbaciti van. Dobro mi ide jer sad već stenjem i trljam se od njegovu ruku. Prekidam ga i okrenem se poljubim tako jako da čujem kako stenje i kako me jače prislanja uz pločice i želi da podigne da ga opkoračim. Ne želim to, želim nešto intenzivnije, jače .
Spustim se u čučanj i prvi put ovo radim. Iskreno mislila sam da to neću nikad imati želju. Uhvatim njegovog napaljenog "gospodina" i lagano protrljam rukom zatim jezikom pređem njegovom raskošnom dužinom. Svjesna da neće moć cijeli stati u moja usta , ali može stati gdje treba. Halapljivo ga stavljam u usta jednom ..."Jeboteeee Alma , ne prekidaj slučajno!"
Moja moć nad njim dok me gleda je nemjerljiva ičim. Jezikom opipam vene koje samo što ne popucaju u mojim ustima i pljuvačka sa vodom tako lagano klizi mojim ustima dok moji sokovi također cijede mojom gospođicom. Pali me također što njega zadovoljavam. Koja ludost.... Blizu je i osjetim to i ubrzavam tempo dok me on sada već drži za kosu i sam hvata ritam jebanje mene u usta. Dva tri puta i gotov je , pokušava da izvadi ,ali ja mu ne dozvoljavam. Njegov krik se sigurno čuo u svim kupatilma kroz ventilaciju. Njegova sperma je tako slankasta i bez jakog mirisa... Ne progutam je već puštam da klizi niz moja usta i pada na grudi koje voda odmah sapere.
"Fantastična si na svim poljima, volim te i hvala na najboljem zadovoljstvu ikada.. Vratit ću ti ovo obećavam,ali sad te želim jebat jako..."
Nemam vremena ništa reći jer me on ljubi i naši jezici vode ljubav. Dajem mu se sva 100%. Njegova i jesam . Stavljam mu noge oko struka i on je sasvim brzo u meni. Kako i ne bi kad sam navlažila kao da ću se sexat zadnji put u životu.
Brzo i intenzivno nas dovodi do vrhunca. Taj osjećaj je toliko jedinstven, ljubav i strast pomiješani daju neraskidivu vezu. Znam da je i naša cijela takva...Još epilog i pozdravljamo se sa Almom i Damirom... ☹️☹️☹️😔😔😔
💝💝💝💝💝💝Dzanyna
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sve bi s tobom ja #3. DIO SERIJALA "MOĆ KLOŠARA"
RomanceDamir Handžić je 30 - godišnji biznismen ,vječiti ženskaroš. Nit ima namjeru da se skrasi sa jednom ženom niti je ,doživjeo ljubav. Da li će jedna djevojka koja je i njegova zaposlenica promijeniti Damirovo mišljenje i da li će upoznati ljubav?? Alm...