Stăteai întinsă în pat , erai foarte plictisita când dintr-o data ai simțit un miros foarte cunoscut venea de la bucătărie unde iubitul tău Jin cred ca iar voia sa gătească. Te gândeai mica voastră partida de acum 2 seri chiar aveai nevoie de el acum asa te-ai dus în bucătărie pe la spatele lui începând sai plasezi săruturi dulci și umede pe gat făcându-i și câteva semene vineți.
Jin : ah mica mea Princess are chef de joaca. termina de spus asta și oprește aragazul și lasă balta orice alt lucru. pe pune pe platul de bucătărie începând sa te sărute dantuti tricoul jos jucându-se cu sâni dintr-o data sa oprit și doar te admira tachinundute.
Y/N : daddy nu ma mai tachina. .te rog chiar am nevoie de tine
auzind aceste cuvinte te ia pe sus și te duce în dormitor continuând ceea ce începuse în bucătărie. În câteva minute erați amândoi goi. Jin a intrat rapid în tine făcând mișcări din ce în ce mai rapide.
Y/N: ahhh ... daddy doare. ..ahhh
Jin : ia-o drept pedeapsa pentru ca mai întrerupt din gătit babygirl. .
Jin a început sa facă mișcări și mai rapide muscanduti sâni făcându-te sa gemi înfundat.
Y/N : ahhh daddy numai am mult. .
Jin : mai puțină răbdare baby... și eu sunt aproape. ..ahhh
a mai făcut câteva mișcări și vati dat drumul amândoi. Jin te sărut scurt pe buze și te strâns în brate adormind împreună.
CITEȘTI
BTS & TXT & SKZ reacționează la...🦦
Fantasy🐒 reacții + oneshoturi 🔞 citiți pe propria răspundere:))