Te-ai mutat recent într-un cartier nou. Diferența din vechiul tau cartier si cel nou este prețul apartamentelor care este unul destul de acceptabil. Acum acum ai iesit de la birou si te îndrepți spre apartamentul tau , pe drum simți că cineva să te urmărește si incepe sa mergi mai repede dar fără folos se aud pasi care merg mai repede simți cum cineva te prinde încheietura si apoi ochii tai devin mai grei si lesini.
Te trezești cu durere de cap si incerci sa ti duci mana la frunte dar realizezi ca esti legată pe un scaun și incepi să te zbati si tipi după ajutor . Nu înțelegeai cum ai ajuns aici , cine te-a adus si de ce ? Multe întrebi iti trec prin cap dar sunetul usi deschizînduse te scoate din gândurile tale. Pe usa intră în bărbat înalt cu părul albastru , arată extreme bine .
Namjon:oh darling te-ai trezit? Spune el zzâmbind scoțând la iveală niște grooite adorabile.
Mii de lacrimi incepe sa ti se scurgă cu fiecare pas pe care îl face venind spre tine . Acum este în fata ta si iti ridică bărbia făcândute să-l privești direct în ochii lui căprui ca ciocolata .
Namjoon: oh babygirl nu plânge ,o sa ti placă ce urmează sa ti fac. Spune si incepe sa iti desfacă legăturile cu care eram legată de scaun și te arunca pe pat apoi urcanduse deasupra ta începând să te sărute, la început nu voiai să-i răspunzi sărutului dar nu iai putut rezista mult si ai cedatat lasandute condusă de el , sărutul devenea din ce in ce mai pasional, limbile voastre erau într-un război al dominație care a fost câștigat de Namjoon lipsă de aer vă face să rupeti sărutul lăsând o urmă de saliva să se scurgă pe buzele voastre.
Acum amândoi vă priviti intens în ochii celălalt .
Namjoon: baby girl eu sunt , Namjoon dar acum voi daddy pentru tine. Spune si scăpă rapid de hainele tale tu râmannd complet goală în fata lui. Te-a privit zâmbit si a început să iti sărute gâtul coborând tot mai jos ajungand la sânii tăi pe care incepe sa îi sărute și muște lăsând multe semne vineti . Un mic geamăt ai iesit printre buzele tale când ai simțit limbă lui suganduti unul dintre sfarcuri a pe acadele . Gemetele tale îl excitau si mai mult. Nu ai rezist si a scăpat rapid de hainele sale apoi revenind din nou deasupra ta . Acum îs freacă ușor vârful membrului său de feminitatea și intră rapid în tine făcând mișcării inuman de rapide ne lasandute sa te acomodeze mărimea membrului său care era prea mare pentru mică ta intrare si ti-a desfăcut picioarele mai mult pentru intra mai adânc în tine lovind brutal în tine.
Namjoon: ahhh baby girl ești atât de strâmta mmm si iubesc asta ahhh
Cameră era plină de gemetele voastre pacatose si de felul în care corpurile voastre se loveau unul de altul. Tu nu ai mai rezistat mult si ai fost prima care și-a dat drumul pe membrul lui strâng puternic material de e pat .
Namjoon iese din tine si te întoarce pe spate cu fundul în sus si te penetrează rapid făcând mișcării brutale în tine făcând mișcării inuman de rapide . Simțeai că te vă rupe în două. Întreg interiorul tau te durea si simeati ca vei leșina. Ti-ai afundat fata între perne începând să plângi. Palma lui a făcut contact cu fundul tau asta facundute să tresări la fiecare lovitură pe care el ti-o dădea. Namjoon iese din tine si te întoarce pe spate penetrandute brutal în feminitate ta.
Namjoon: ahhh baby girl corpul tau mic si fragil ahhh mă înnebunește mmm
Nu a mai durat mult până când ai simțit sperma caldă a lui DADDY NAMJOON invanduti feminitatea i-ai strâns cât ai putut de mult umerii gemand puternic .Daddy Namjoon mai face câteva mișcării în tie apoi iese ușor din tine si trage în brațele sale.
Namjoon: oh babygirl deobicei după nu strâng vreo fata după ce ma "distrez " cu ea . Vrei sa stii de ce ?Spune si tu îl privești mirată.
Pentru ca sunt un Geo si pot face ce vreau cu cine vreau si le fac felul q după ce obțin ce vreau .
Mii lacrmi ti-se preling pe față când auzi toate astea .
Dar..pe tine nu te pot omor pur si simplu nu pot ... spune si iti săruta buzele tandru.
Ma simt atras de tine ... cred ca te iubesc baby girl!💙
Y/N: si eu cred ca te iubesc daddy!💙 spui ușor
Daddy Namjoon iti zâmbește si săruta din nou buzele.
Namjoon:acum esti doar a mea și eu doar al tau !💙 spune si te strânge la pieptul său. Tu adormi si el îți sărut ușor și tandru fruntea.
CITEȘTI
BTS & TXT & SKZ reacționează la...🦦
Fantasy🐒 reacții + oneshoturi 🔞 citiți pe propria răspundere:))