"Interegator:Ce legatura ai avut cu victima?
Taehyung: am fost doar prietenii...
Interegator: doar atât?
Taehyung:eu numai vreau să răspund la astfel de întrebări...spun si plec din secția aia rece si întunecată ...
~Pe drum ~
Taehyung: Jungkook ...ai aparut in viața mea fix când aveam nevoie...am devenit de nedespărțit într-un timp foarte scurt..
Obișnuiam să nu avem secrete unul fata de celalalt..insa eu aveam un secret pe care nu ti-l-am putut spune pentru...imi era teamă că mă vei părăsi dacă vei afla ..ca sufar de anaxorie...cu timpul boala mea să agravat iar eu am plecat din țară fără sa ti spun...nu ai mai nimic de mine si îngrijorat ai inceput sa ma cauti peste tot..dar numai găseai nici unde ..nu puteai dormi noptile iar coșmarulile te inlavaiu..pana cand ai aflat de boala mea.. ai lasat a lor tai o scrisoare ca vei pleca iar în căutarea mea ...cel mai greu a fost când fratele tau mai mare mă sunat si mi-a spus că au a avut un accident grav...asa că eu m-am intors inapoi in țară cât repede pentru a ajunge la tine sperând că te voi mai gasi în viața...dar din pacate nu a fost asa...ti-am promis că...voi fiu mereu la tine chair daca nu mi-am ținut promisiunea..
Trag aer în piept și sunt gata o sa fac sa-mi tin acum promisiunea..spun si sar de pe marginea podului unde ne-am cunoscut prima data.."
..................................................................
Jungkook:Taehyung..Tae trezește haide baby te rog .spune el smucinduma puțin eu tresărind speriat..
Taehyung:Kookie..spun si ma ghemuiesc la bietul lui începând să plâng suspinănd..
Jungkook: Tae shh gata sunt lângă tine stiu ca ai avut i-ar acel cosmar dar vreau sa stii ca eu mereu voi fii aici lângă tine pentru tot restul vietii mele. Spune si imi ia fata între palmele lui imi sterge lacrimile si lipește buzele sale de alemele rapid formând un sărut dulce.
Lipsa de aer ne face să rupem sărutul,acum privindume unul in ochii celuilalt.
Jungkook:TE iubesc Kim Taehyung !♡si asta se nu se va schimba niciodată .
Taehyung: si eu te Jeon Jungkook!♡ spun ghemuinduma iar în brațele sale
.......♡VKOOK♡......
______________________________________
V-am lipsit?:)🥺
CITEȘTI
BTS & TXT & SKZ reacționează la...🦦
Fantasía🐒 reacții + oneshoturi 🔞 citiți pe propria răspundere:))