Ești noua angajata a celei mai bune firme din Seul. Astăzi ai fost promovata ca noua secretara a șefului tău Kim SeokJin. Mergi pe holul companiei spre biroul șefului tău. Ajungi în fata ușii și bați ușor și deschizi ușa și îl vezi pe șeful tău completând niște dosare.
Y/N: bună ziua domnule Kim!
Jin : bună deci tu ești noua secretara?
spune privindute mirat.
Y/N: da .
Jin : cred ca este o greșeală nu are cum o fetița ca tine să-mi fie secretara.
îți lași privirea în jos și simțiți cum o lacrima ți-se scurge pe fata Jin observa și se ridica de pa scaun și acum sta în fata ta , îți ridica bărbia își unește buzele sale de ele tale formând un sărut dulce. I-ai răspuns și tu lăsându-l sa îți exploreze întreaga cavitate bucala. Lipsa de aer v-a face sa despărțit din sărut.
Jin își desface curea de pantaloni și îți leagă mâinile. Te ia de talie ta mica și te întinde pe capneau din biroul sau punându-ti mana la gura .
Jin : oh baby girl acum noi doi ne vom distra împreună. Am doua reguli : 1 nu gemii prea tare și 2 de acum eu sunt daddy pentru tine. Ne-am înțeles ?
Tu doar aprobi dând din cap .
Jin începe sa te dezbrace, rămânând complet expusa în față lui. Buzele lui fac contact gatul lăsându-ti multe săruturi umede coborând mai jos la sânii tai pe care îi sărută făcându-ti multe semne. Felul în care îți lingea sfârcurile ca pe acadele te-a făcut sa scapi un mi geamăt excitandul la maxim pe Jin făcându-l sa scape rapid de hainele sale. Acum își freacă ușor membrul lui mare de feminitatea dându-ti mii de fior. Intra în rapid în tine începând sa se miște brutal în tine.Iti desface picioarele și intra mai adânc în tine. Se mișca cu viteza inuman de rapida încât simțeai ca te va rupe în doua .Încercai sa nu gemii tare dar e imposibil felul în care Jin te penetra te făcea sa gemii în continuu. Camera era plina de gemetele voastre și de sunetul corpurilor voastre care se loveau.
Jin: ahhh nu am crezut ca o fetita asa ca tine baby girl poate atât de strâmtă mmmm
ai gemut suficient de tare cat se te știe toată compania.
Jin: ahhh baby girl de ce vrei să-l superi pe daddy ha? acum o sa te pedepsesc.
Iese din tine și te întorce cu fundul în sus pentrandute rapid , palma lui face contact cu fundul tău.
Jin : ahhh vreau sa numeri cu voce tare mm
Y/N: ahhh unu ....ahhh doi ahh...
după zece 10 palme sa oprit , fundul tău era deja rosu, iar lacrimile încă ți-se scurg pe fata din cauza dureri.
Jin încă se mișcă rapid în tine și simți ca numai poți și îți dai prima drumul pe membrul lui gemand ușor pentru numai o alta pedeapsa. Jin iese din tine și te întoarce pe spate penetranduti brutal feminitatea. Simțeai cu tot interiorul arde și numai poți de doare totul.
Nu a durat mult pana când ai simțit spermă lui daddy Jin învadunti feminitatea scurganduse pe coapsele tale. Daddy Jin iese ușor din tine și te strânge la pieptul lui .
Jin : eu ți-am zis ca ești doar o fetita dar acum ești doar a mea baby girl. Simt ca m-am îndrăgostit de tine. te iubesc mult baby gir! 💕
Y/N: și eu te iubesc daddy! 💕
vocea ta stinsa de copil îl făce zâmbească. Îți satura ușor buzele apoi fruntea. Daddy Jin se îmbrăca apoi te ajuta și pe tine și te i-a în stil miresesc .
Y/N: daddy unde ma duci?
Jin : pai baby girl te duc la mine .
Daddy Jin îți dai mai da un sărut și tu adormi în bratele sale.
CITEȘTI
BTS & TXT & SKZ reacționează la...🦦
Fantasi🐒 reacții + oneshoturi 🔞 citiți pe propria răspundere:))